divosa?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 20:53

Divoza in leek is inderdaad SUPER tof, en voor zover ik het weet ehbben ze alle spullen die er in de catalogus staan!!!! *LOL*
Ze kunnen je ook wel veel problemen helpen.
Je zou het ook via internet kunnen bestellen, maar das niet zo handig (kan je niet passen, enz.)

Kuzzz Maaike Party!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:25

ja ze sturen je nog wel eens de verkeerde maat enzo of ze laten dat ding er aan zitten zo'n beveiligings ding ook wel handy als je in andere winkels loopt gaat ut alarm weer af hihi ... Haha! Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:38

Best leuk om te lezen, al deze reacties over Divoza!

Ik werk er nu zo'n 1 1/2 jaar en het is echt heel leuk, behalve voor mijn portemonnee.
Het nieuwe pand is een hele grote verbetering, gewoon veel meer ruimte, dat was vooral te merken tijdens de feestweek in maart. Voor mij is het langzamerhand gewoonte om er te komen (10 uur per week), maar toen ik er nog niet werkte vond ik het ook echt heerlijk om er een hele middag rond te kijken!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:42

als ik echt goed inkopen wil doen ga ik naar hypoweert (in weert) die is supergroot! (vind ik dan) met 2 verdiepingen.
De verkoopsters zijn niet zo opdringering maar als je iets wilt weten zijn ze dr zo Lachen

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:13

ik vind divoza in leek leuk, ik kan er zo een hele dag rond hangen, jammer alleen dat mijn ouders altijd zo snel weer weg willen, omdat ze anders bang zijn dat ik teveel koop...... Extreme duivel

Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:39

Hoi

Hypoplaza is een hele leuke winkel. En natuurlijk staan daar aardige verkoopsters, want m'n beste vriendin werkt daar!
Je moet inderdaad ingeschreven staan bij de kamer van koophandel, maar je mag ook een kapper, fietsenwinkel of mcDonalds zijn, hoor. En als je maar heel af en toe komt, mag je ook met hun dagpasje.

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:47

Hoi !
Effe een vraagje voor Domino:
Kun je zo'n dagpasje gewoon bij binnenkomst krijgen ?
En is het goedkoper dan in een "normale" ruitersportzaak ?
Ben benieuwd hoor Pling

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:17

Ik ben bij Zoetermeer geweest. En dat is wel een mooie hoor!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 10:39

eergister ben ik in zoetermeer geweest.

op zich wel een mooie winkel hoor mar hier bij ons in de buurt (Arnhem) ligt er eentje die even groot is. maar ja dat ligt er dus ook aan wat je groot vind, zelf vond ik hem dus niet echt groot...

enne, paard'99 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter. passen 20 divosa's in...

greetzz debbie

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 14:59

Euh, Domino, voor zo'n dagpasje, hoe kom ik daar aan? Moet je dat niet op voorhand aanvragen of zo? Clown
Zijn er nog paardenwinkels in 'in de buurt van Utrecht/Den Haag' . Zal wel een dagje uit worden... Haha!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Hypoplaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:01

Hi,
ik woon in Leidschendam en dus vlak bij hypoplaza en heb er zelfs nog een dag gewerkt (ben niet gebleven, maar is een ander verhaal). Je hebt er inder daad een pasje nodig, MAAR wat heel veel gebeurt is dat mensen zeggen dat ze hem vergeten zijn en als je er komt en zegt dat je dat niet wist leggen ze je het meestal uit en gebruiken ze gewoon de bedrijfspas bij de kassa. Ik ken iemand, die hem altijd "vergeet". Dus als je in de buurt woont is het wel het proberen waard. Ik heb wel een pas, dus dat is geen probleem. Als je iemand kent met een bedrijf kan je ook zijn/haar uittreksel van de KvK meenemen, dat mag ook. Die van mij komt ook via mijn oom. De winkel zelf is niet zo heel spectaculair hoor. De divoza is mooier qua inrichting enzo en hebben practisch hetzelfde. Verder zijn de mensen in de divoza deskundiger. Zij weten echt waar ze het over hebben. En meestal is de divoza goedkoper. De catalogusprijzen van beiden winkels kloppen inmiddels al niet meer, maar ik kom in beiden regelmatig en spreek dus uit ervaring. Als je toch iets specifiek van het hypoconcurn wilt is er ook nog een vestiging in Wassenaar (ook vlakbij Den Haag). Dit is een heel klein winkeltje, maar hebben van alles wel wat en anders word het gehaald vanaf de hypoplaza. Die in Wassenaar het Hyperion, zie ook www.horselover.nl
Nou ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

anibreG

Berichten: 399
Geregistreerd: 17-12-01
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:18

friezengirl schreef:
Divoza in leek is inderdaad SUPER tof, en voor zover ik het weet ehbben ze alle spullen die er in de catalogus staan!!!! :))
Ze kunnen je ook wel veel problemen helpen.
Je zou het ook via internet kunnen bestellen, maar das niet zo handig (kan je niet passen, enz.)

Kuzzz Maaike :#



ik ben het met maaike eens het is daar inderdaad super tof en ik woon ong. 20 minutjes rijden van divoza, ik kom daar vooral tijdens de kortingsweken