warme handschoentjes?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

LadyMadonna

warme handschoentjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 23:35

Ik ben een koukleum, en rij nu dus echt niet zonder handschoenen. Normaal heb ik altijd van die magic gloves, of gewoon van die simpele katoenen dingetjes. Maar die zijn nu echt te koud.
Vorig jaar dus met goede hoop van die dikkere fleece dingen aangeschaft, alleen hier kan ik echt niet mee rijden. Ik voel totaal niet wat mijn paard met zijn mond doet.
Iemand tips? (graag betaalbare tips Haha!)

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:40

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 23:43

argh, zijn ze me weer voor. Ben niet echt wakker meer, knal maar naar de mesthoop! Haha! Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:44

Of slotje, ik speel maar even voor Nimber. Knipoog

Is mijn topic trouwens, dat andere. Ik was vanmorgen wèl wakker. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten