Van wie krijgen julllie les en ken ji jde instruct

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 12:51

Ha, dat herken ik, heb errug vel van mijn vorige paard geleerd, met name gevoel.

Jongens waar ligt Wenum Wiessel? En Sjuim van wie hyeb jij dan les?

Ik hoop van ht voorjaar een weekje in te plannen met Christa Laarakkers, tof mens en goed rijden.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:55

Ik heb les bij Herman Wientjes en ben het met de stelling dat je bij Herman met je handen moet rijden absoluut niet eens.
Ik krijg juist direkt op mijn .... als ik maar iets te veel handgebruik heb. Hij let juist heel erg op een vlug en sterk achterbeengebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 17:43

Ik les bij Nicole Werner. Zelf is ze al jaren niet meer actief in de sport omdat ze zich dagelijks bezighoudt met coachen, trainen en lesgeven.
Nicole is erg helder en duidelijk en legt alles in gewone mensentaal uit zonder wolig te worden. Haar benadering van problemen is bijzonder eenvoudig en ik moet zeggen, ik ben er super enthousiast over! Paardrijden was nog nooit zo leuk.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 18:58

Ik heb les van Judith Ribbels, en dat bevalt heel erg goed!!
(die zal wel niemand kennen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:42

Ik ken Judith Ribbels wel en ook haar broer Gertjan

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:43

Ik heb les van Judith Scholte en Johan Laseur.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:47

Ik heb les van anne prins, kennen jullie vast niet.
Ze rijd op dit moment Z2 met haar paard ''jackson''

Ik heb al vanaf mijn 10de jaar les van haar, ze doet het best goed.

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:15

Ik krijg op maandag les van Robert van Loenhoet rijd zelf ook fanatiek wedstrijden vaak op jonge paarden hij heeft Z1 dressuur gereden en M springen (zo ver ik weet) op woensdag heb ik les van Jacquese Rademakers... Jac zat vele jaren geleden in het team wat toen naar de olympische spelen ging voor samengesteld (dresuur springen cross) maar hij kon op het laatste moment niet mee vanwege een blessure van het paard... erg jammer dus! Hij heeft ook mee gedaan met Ek's enz..

Ik heb verder les van gehad:
Jeroen Fijma
Chantal Menkveld
Michaela van Leeuwen
Ria Tuiniga
Hester Klompenmaker ( bekende springruiter)
Christa Laarakker (bekende dressuurruiter)
Marjan Post (eigen springstal)

Verder nog wel meer van mensen maar meer weet ik zo snel niet..
Laatst bijgewerkt door Gekkemeid op 07-12-02 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 21:05

Ik heb springles van Hans van Kalsbeek en dat bevalt me prima. Mijn dressuurinstructrice kent hier verder bijna niemand dus dat doet er niet zo toe *LOL*
Ik hoor wel een hoop bekende namen trouwens, leuk Haha!

Heb zelf een paar keer een clinic gereden bij Herman Wientjes(binnenkort weer Party!! ) en dat vond ik ook super Haha!
Verder springles gehad van Jan Bruin, SGW-trainingen van Alice Naber en een keer van Chantal Megchelenbrink(dat ik nog steeds niet kan spellen Bloos ). Weleens bij Rom Vermunt gereden en bij Jacob den Engelsen en bij Patrick van der Meer en nog een dressuurruiter waarvan ik de naam niet meer weet...
Verder in Ermelo regelmatig dressuurles gehad van Marjan Bos als ze net een instructeur te weinig hadden, maar die zit nu ergens in groningen...Huilen

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 10:33

Gail schreef:
Jongens waar ligt Wenum Wiessel?


Dat ligt vlakbij Apeldoorn.
Christa kun je inderdaad goed les van nemen! Ik heb in het noorden altijd les gehad van Jan Enne Kloosterboer.
Trouwens, Loes Corsel is ook een goeie en zo zijn er nog vele anderen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48406
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 10:55

Ik heb zelf jaren gelest op Manege De Prinsemolen in Rotterdam... ik heb daar les gehad van Willem Both (bereden politie) en Andre v/d Graaf... over beiden ben ik zeer tevreden.

Toen ik met Banjer op Hippisch Centrum Hillegersberg stond heb ik les gehad van Mariska (achternaam weet ik niet).. ze reed/rijdt zelf ZZ Licht... ook over haar ben ik zeer tevreden.

Nu heb ik les van Lynn en Marjan Apple (NH), zeer tevreden, Marianne Scherps (Vrijdheidsdressuur), ook zeer tevreden en dressuurmatig heb ik les van Carmen, en ook over haar ben ik zeer tevreden...

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 12:15

Ik heb dus al verteld van wie ik les heb (gehad), en bij Frenk Jespers, die dus les geeft aan mijn instructrice, heb ik ook een aantal keer een clinic gereden met mijn vorige paard. Die ziet alles en geeft heel fijn les vond ik.

Zo ook bij Frits Nijskens, internationaal jurylid, daar heb ik meerdere keren bij gereden, en die kan bijzonder goed en fijn lesgeven. Bij hem zie je het paard gewoon helemaal veranderen, heel speciaal vind ik dat. Jammer dat hij (geloof ik) in Limburg woont, anders had ik hem wel willen hebben als instructeur!!

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 12:19

Fitzroy schreef:
Ik heb les bij Herman Wientjes en ben het met de stelling dat je bij Herman met je handen moet rijden absoluut niet eens.
Ik krijg juist direkt op mijn .... als ik maar iets te veel handgebruik heb. Hij let juist heel erg op een vlug en sterk achterbeengebruik.


Oké, dan heb ik niks gezegd hoor! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 02:27

Gekkemeid schreef:
Marjan Post (eigen springstal)


Ik heb nog met Marjan op school gezeten Haha!

Jillie
Berichten: 33
Geregistreerd: 30-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:18

Als ik weer een zadelmak paardje onder me heb, krijg ik les van...Pipo.
En tot nu toe bevalt dat me heel goed. Tja, ze is wel heel streng en fanatiek, maar dan heb je ook wel wat... Knipoog