waar zijn jullie paarden bang voor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:05

Banjer is soms bang voor Koe

Ze staat tegenover de koeien, als we door het land terugkomen van buitenrit en er staan koeien in, is het ook geen probleem.. maar als we op de weg rijden, en we rijden langs een weiland met koeien.... dan zijn ze toch zo vreselijk eng....

Toen we een keer een wandeling (aan de hand) gingen maken, zag ze voor het eerst schapen... en daar was ze ook niet echt van gecharmeerd...

Verder is ze eigenlijk niet gauw ergens bang voor.... een plank in de berm vind ze enger dan een tractor ofzo... (vorige wandeling reed er een grote graafmachine langs... mevrouw ging eens kijken of ze in de inham (hele brede strook gras en zand) kon gaan liggen rollen toen dat ding voorbij reed....

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:05

Achteruit trappende racefietsers, daar is hij eens van geschrokken.. verder is Nais heel koelbloedig...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:21

Het enige waar Kaminka bang voor is is tikkend schrikdraad. Daar is ze dan ook echt heel erg bang voor.

Toon heeft een beetje bodemvrees, als er donkere of lichte plekken zijn of strepen in de bak, staat hij compleet te trillen. Ik heb het idee dat hij niet zo goed van boven naar beneden kan zien. De overgang ruiterpad naar natgeregend asfalt is voor hem traumatisch! Ik moet er dan af, eerder gaat hij niet, ook niet achter een ander paard aan.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:25

Geen idee? Ik heb hem nu bijna 2 jaar en hij is nog nooit geschrokken. Heeeeel koelbloedig paard!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:53

Eigenlijk nergens meer voor, maar dingen als bushokjes en putten op de weg vind hij nog een beetje vreemd.
Maar echt bang is het niet.

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:01

Mijn bijrijpaardje is echt bomproef, echt wel. Maar als ze alleen naar buiten gaat, we komen niet verder dan de omgekeerde enge badkuip Verdrietig Haha! Errug irritant. Voor de rest nergens problemen mee.