Ik wil dus zelf anti-klit maken omdat het er gewoon snel doorheen gaat
Hoe maken jullie dat ?Ik hoor dingen over wasverzachter enz ?? En hairconditioner ?
Weten jullie iets ?
Dankje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoe maken jullie dat ?
(is trouwens van Dabo hier op bokt) 
Olie en water mengen niet...en babyolie maakt vet en dus weer vies
Dilemma!
olie en water mengt niet dus die moet je even schudden voor gebruik
. Ik maakte vroeger op de manege altijd antiklit van gewoon water en haarbalsem, dat werkte nog redelijk (gebruik ik heel af en toe ook nog na het wassen zodat het nog beter ruikt
).
heb nu een hele goeie ontdekt die niet duur is, lekker ruikt én na 3 dagen kun je er nog steeds doorkammen. Kan zo even niet op de naam komen maar als je wilt kan ik de naam + prijs deze week wel pb'n.
Judje schreef:Zou je die misschien hier neer kunnen zetten?
Bij mij gaat het er ook wel snel doorheen en ben dus wel geinteresseerd in prijs en naam.
vanalleswa schreef:Ik kam zijn manen en staart bijna alle dagen (als ik elke dag poets doe ik ook de manen/staart) maar gebruik nog steeds Anti-kli want anders trek je nog te veel haar uit door de knopenwij gebruiken bijna nooit antiklit regel matig pluizen en voila.
een iets duurdere borstel maar gaat veel langer mee én trekt alleen dode haar uit! 

yakima schreef:als ik zelf anti-klit maak, doe ik vaak conditioner voor mensen, met water en nog een of ander haarmasker erbij. dat werkt perfect
?

Judje schreef:Zou je die misschien hier neer kunnen zetten?
Bij mij gaat het er ook wel snel doorheen en ben dus wel geinteresseerd in prijs en naam.