Ogen en oren open please (foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Ogen en oren open please (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 17:18

Sins 24 september 2002 is Julia verkocht en ik hoop nog steed sdat ik haar op een dag zal vinden!
Ik vraag jullie bij deze je oren en ogen open te houden, dus kijk alsjeblieft even goed naar de foto's en denk je haar te kennen mail of pb me dan! Voor meer foto en informatie kun je in mijn profiel kijken of me een pb/mail sturen!

Alvast heel erg bedankt! Remi

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is wat informatie over haar:

Haar leeftijd vind ik erg moeilijk om in te schatten, dat al ik nog een keer navagen. Het zal tussen de 6 en 10 jaar liggen, denk ik.
Ze is een pony en haar stokmaat zal ongeveer 1.45m zijn.
Op 24 september is ze verkocht aan de handelaar G. Wagenaar. Maar ik heb hem nog 4 dagen later gebelt en hij zij dat ze al een aantal keer doorverkocht was. Dat is dus een dood spoor.
Ze heeft een korte ble/druipkol.
Aan de rechterkant op d'r schoft een wit plekje (zie 1e foto), waarschijlijk van een drukking.]
Linksvoor en linksachter heeft ze een wit voetje en haar hoeven zijn aan die kant gestreept. Linksvoor in het witte gedeelte aan de binnenkant heeft ze een klein hoekje lichtbruin.
Op de manege had ze voor hoefijzers.
Ze had geen stalgebreken, maar ze was wel altijd een beetje gemeen in de stal en tijdens poetsen. Ze keek dan boos en kon happen. Ze had weinig vertrouwen.
In de les viel ze (vooral in de galop) andere pony's aan, dat deed ze vooral de laatste weken (+/- maand).Omdat ze last had van d'r rug en niet zo geschikt was voor manege werk is ze verkocht.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is, je kan me altijd mailen of een pb sturen!
xxx
Laatst bijgewerkt door Reem op 01-12-02 18:17, in het totaal 2 keer bewerkt

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:47

heb je enig idee waar ze naar toe is verkocht? wat is de stokmaat, leeftijd ed....?

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:57

Idd, wat meer informatie is makkelijker zoeken. Leeftijd, stokmaat, ras, papieren, chipnummer, opvallende kenmerken (littekens bijv.)?

* To Belg, or not to Belg *

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 18:03

Sorry, dat ws ik wel van plan. maar even vergeten... ik zet het in het in mijn bovenste berichtje.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:06

Waarom vraag je niet even aan de oude eigenaar waar ze heen is verkocht?

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 18:15

Dat gaat niet zo makkelijk celano, ze stond op een manege en daar doen ze een beetje moeilijk. Maar viavia heb ik het nummer van de handelaar gekregen, maar daar was ze alweer verkocht en daar mocht/wilde hij het nummer niet van geven. Dood spoor dus...

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:20

O, jammer. Ik ben alleen altijd bang dat als 'ze moeilijk doen' en 'geen telefoonnummers willen geven' zo'n pony voor de dood is weggegaan. Dat gebeurt namelijk veel meer dan waar wij erg in hebben. Wat was de reden dat ze bij de manege weg moest?

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:26

JosLover schreef:
Dood spoor dus...


tja, als een handelaar geen adres wil geven waar een paard naar toe is gegaan betekent dat meestal.......einde verhaal Huilen nogmaals proberen bij de handelaar, of eens iemand anders (een bekende van de handelaar) laten inforemeren? succes

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 18:39

Nee dat denk ik toch niet, want ik heb de handelaar gebeld en die had d'r gewoon weer doorverkocht. Hij kon hem zelfs weer terug halen als ik meer geld zou bieden. Maar helaas kan ik geen eigen paard betalen, stallen en onderhouden.... Verdrietig
Ze is verkocht omdat ze last van d'r rug had en andere pon'y aanviel. Ze had pijn. Het kan wel genezen, maar daar heeft de manege geen tijd voor....helaas... maar waarschijnlijk is het wel beter voor haar.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:32

zeg dat je haar wil kopen zogenaamd en haar eerst wilt zien enzo en kijken hoe ze er nu naar uit ziet dat lukt altijd is bij mij ook gelukt kmat paletca

foto`s in profiel

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 22:02

rhijnauwen"]
[quote="JosLover"] Dood spoor dus...
[/quote]

tja, als een handelaar geen adres wil geven waar een paard naar toe is gegaan betekent dat meestal.......einde verhaal Huilen nogmaals proberen bij de handelaar, of eens iemand anders (een bekende van de handelaar) laten inforemeren? succes
[/quote]

Waarom denk je dat? Mensen hebben privacy, die willen geen meisjes aan hun deur. Aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant, waarom niet?!?!? Verward Maar ja


[quote="xxxquintyxxx schreef:
zeg dat je haar wil kopen zogenaamd en haar eerst wilt zien enzo en kijken hoe ze er nu naar uit ziet dat lukt altijd is bij mij ook gelukt kmat paletca


Ik denk dat het helaas daar een beetje laat voor is, en bovendien handelaren zijn volgens mij niet zo makkelijk in de malen te nemen..
Ze is alf/eind september verkocht, en we zitten nu al in begin december... Ik probeer er dus nu met zoekactie's achter te komen.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 35 bezoekers