Verveling Op Stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Verveling Op Stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 23:08

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie wat tips voor me hebben. Het zit zo "mijn" paardje die eet dus al zijn stro op Vingers aflikken , en dat is dus errug te zien, want hij staat bijna op ontploffen Cool . En het nadeel is dat als hij dit niet doet dat hij dan gaat WEVEN !!! . Dus toen dacht ik, dan hang ik een speelbal voor hem op in zijn stal maar daar kijkt hij niet eens naar. Frusty
Dus nu hoopte ik dat jullie wat ideeën hebben voor mij, om dit te verhelpen.

Alvast bedankt



Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:11

jolly voerbal... daar doe je brokkies in en leg je in zijn stal. als hij daarmee aan het spelen gaat vallen er brokjes uit. er zit maar een redelijk kleingaat in, zo is hij dus wel even bezig om alle brokjes eruit te krijgen. je moet hem in het begin wel eventjes helpen, want hij moet het wel eerst doorhebben natuurlijk, dat als hij ermee gaat "voetballen" er brok uitkomt

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:30

Straks als het weer lente word, worden de wilgen weer gesnoeid. De bast van die takken vinden paarden heerlijk dus ze zijn dan uren bezig om de bast eraf te krijgen als je zo'n tak ophangt in je stal.

Verder kun je misschien een lick-it kopen van de paardendrogist?
of een colafles ophangen zonder dop erop en erin een beetje muslie doen...zijn ze wel even mee bezig dat eruit te halen.

voor de rest zoveel mogelijk uit stal...kan dat niet geef dan meerdere keren per dag hooi, zodat ze iedere keer een beetje kan eten, dat is de beste afleiding.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:31

wilgenstam. kunnen ze aan knagen.
pion, bal, voerbal,
hooibal(is ie langer bezig met hooi eten en leeg is het een speelbal.)

ik heb een wilgenstronk in de stal liggen. daar knaagt ie aan.
vind ie leuk....denk ik


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:35

Ik heb net op stal iets gezien wat ik direct voor Banjer ga kopen... het is een soort van plastic bal met een liksteen erin... en daarboven zit weer een liksteen... daartussen zit iets van plastic ofzo en daar kan je ook weer allerlei lekkernijen in/aan stoppen....

Je schijnt ze te kunnen bestellen bij www. paardendrogist.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 00:09

SmithsGirl schreef:
Ik heb net op stal iets gezien wat ik direct voor Banjer ga kopen... het is een soort van plastic bal met een liksteen erin... en daarboven zit weer een liksteen... daartussen zit iets van plastic ofzo en daar kan je ook weer allerlei lekkernijen in/aan stoppen....

Je schijnt ze te kunnen bestellen bij www. paardendrogist.nl


Hihi zou je je ervaring willen vertellen, ik ben namelijk ook razend benieuwd naar dat ding, ik heb ook al zitten denken of ik die zal bestellen, maar onze Piep sloopt nogal makkelijk dus ik wil even weten of die een beetje sterk is

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 08:46

je hoort het zogauw ik hem heb... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anne77, Kimmej, lastig en 95 bezoekers