Wie kent dit paard???

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xThalyx

Wie kent dit paard???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:11

Ze heet Meisje maar heette eerst anders.
Hier korte omschrijving:
Ik heb een paard bij ruitersportcentrum bleiswijk gekocht ze heet meisje vroeger hete ze anders ze is bruin met zwarte manen en erg snel met rijden soms wat bangig
ik wil heel graag weten waar ze vandaan komt een vriend van mij zij dat ze uit zeeland kwam en daar bij een handelaar stond die paarden uit polen haalde enz maar kweet niej of dit waar is dus iemand die dit leest en weet iets laat het me alsjeblieft even weten
ze is bruin met 1 wit voetje links achter toen ze daar stond had ze nog geen ijzers ze heeft ook een hanglipje en lichtbruin om dr ogen en neus en een heel klein kolletje ik probeer nog om een foto er bij te zetten verder is ze 1,61 dus niet zo groot en wat ik al zij best schuw in het begin nu is ze al wat meer veranderd en snel met rijden , verder denk ik dat ze vroeger mishandeld is of iets anders daarom wil ik het echt heel graag weten ik hoop dat iemand iets weetdit verhaal komt ook op bokt met een foto dus kijk ook even daar
hopelijk wet iemand iets
Afbeelding
komen meer foto's aan.....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:38

merilyn hier heeft wel een paard gehad dat ze meis noemde, lijkt er voor zover ik me kan herinneren ook wel op, maar die was naar mijn weten naar spanje verkocht

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:51

mmmmmm......

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:58

keb gekeken in der profiel maar dit is niet de merrie die ik zoek....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie