geen tijd voor je paard ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

wat doe je als je geen tijd hebt om naar je paard te gaan???door b.v heeeel veel huiswerk , of andere redenen

ik laat hem staan.
7 (7%)
ik bel iemand op die hem uitmest (en rijd)
22 (24%)
ik laat alles lekker stikken ik zal en moet naar me paard !!!
42 (46%)
anders....( zet dit anders ff hieronder in een bericht)
19 (21%)

Totaal aantal stemmen: 90


ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

geen tijd voor je paard ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 17:40

wat doen jullie als je geen tijd hebt voor je paard ?? ik vraag aan m'nm moeder of ze heen wil , of ik laat dat huiswerk ff stikken maar laten staan ??? ik vind niet dat dat kan . en jij ???

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:52

Aangezien ik mijn paard niet kan uitleggen dat ik geen tijd of zin heb ga ik altijd en iedere dag. Als het kan soms 2 keer per dag.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:00

Ik ga ook altijd iedere dag, of ik moet heel ziek op bed liggen, maar dan moet ik ook ècht heel ziek zijn. Als ik teveel huiswerk heb, nou ja, pech dan... das mijn probleem, eerst naar Ivanka, huiswerk komt erna wel *en anders gewoon niet Schijnheilig Haha!*
Ik mòet Ivanka gewoon elke dag poetsen en natuurlijk ook haar stal uitmesten. En ik wil haar ook altijd graag 's avonds zelf voeren, waarom weet ik niet, maar dat doe ik gewoon graag zelf. Als ik 's middags vroeg klaar ben met rijden *als ik vrij heb van school dan Knipoog* zoals vandaag *ben om half 4 terug naar huis gegaan* dan ga ik rond kwart voor 5 nog even terug om Ivanka nog te voeren en nog een knuf en een kusje te geven Haha!

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:01

eerst mijn pony, en dan pas het huiswerk. een dag zonder mijn pony kan haast niet bij mij. ja oke of ik moet echt naar een bruiloft ofzo maar dan nog probeer ik dan altijd of smorgens heel vroeg of savonds laat te gaan.

Don't dream your live but life your dreams!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:08

Met dat probleem zit ik nu. Ik heb een meisje gevonden wat mijn pony 3x per week rijdt.

En ik kan wel zeggen, ik laat mn huiswerk liggen en ik zal en moet naar mijn paard. Maar ik wil wel graag slagen dit jaar en daardoor heb ik wat minder tijd voor Maart.

Het leven is een gebakje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:16

Ik ga ook elke dag.
De enige keren dat ik niet ga is als ik migraine heb en anders moet Misselijk
Maar ben ik gewoon ziek, ga ik toch.
En hij word gevoerd, binnen buiten gezet en de stal word gedaan.
Dus eigenlijk zou het niet perse hoeven, maar ik kan hem gewoon niet missen, en ik wil zelf kijken of alles goed met hem is.
Al is het, als ik het druk heb, maar 10 min.
Maar daar rij ik toch voor op en neer Lachen

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:16

oke, zit je in het examen jaar dan?
dan zou ik ook voor dat meisje kiezen. maar probeer niet al de dagen aan haar over te laten.

Don't dream your live but life your dreams!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:04

als ik echt neit kan dat bel ik iemand op maar dat is alleen als ik echt neit adners kan als ik nog ff een half uurtje tijd heb mest ik haar ff uit ff een knuffel dan ga ik weer. Maar dan mest diegene en soms ook rijden haar. Toen ik 2 keer vlak achter elkaar keelontsteking had en dus een tijd niet kon komen had ik ook een paar meiden gevraagd haar uittemesten en eentje om te rijden, zodra ik kon lopen was ik iig weer heen geweest om haar een knuffel te geven Lovers ik kan geen dag zonder mijn paardje.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:09

shampielover schreef:
oke, zit je in het examen jaar dan?
dan zou ik ook voor dat meisje kiezen. maar probeer niet al de dagen aan haar over te laten.


Ja, ik zit in mijn examenjaar. Bovendien kon je lezen dat dat meisje maar 3x per week erop rij Lachen

Het leven is een gebakje!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:28

HAHAH huiswerk wacht maar!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Shannie op 18-11-02 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:29

wij vinde dat huiswerk dan maar ff mot wachte! je heb zlef voor een pony gekoze! dan mot je um verzorge ok! en je ken toch 's middags naar je paard en dan 's avonds huiswerk make! (dat doen wij) En anders heb skool maar pech!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:39

offtopic = sweetieponys kun je asjeblieft in leesbare taal praten, 't is hier geen msn

ontopic = k heb dan een verzorgpaard, want een vriendin van mij zit met stageklas + werk tot half elf (dinsdags dan) en dan gaat Oscar toch echt voor!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:43

Sweetyponys. Ook ten eerste, typ eens normaal in ABN.
en ten tweede: ik heb inderdaad zelf voor mijn pony gekozen en omdat ik het nu hartstikke druk heb met mijn school en ik NIET wil zakken, staan mijn paard even op een 'lager' pitje. MAAR, dit wil niet zeggen dat ze minder aandacht krijgt. Heb namelijk een bijrijder genomen wat bij mij een hoop gehol en gestress wegneemt...
En anders heeft sCHool maar pech?? Daar kom je nog wel achter denk ik...

Het leven is een gebakje!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:53

Ik ga meestal dan wat korter heen. Hij komt buiten, dus dan is het alleen even voor het bijvoeren en eventueel even borstelen of aan het halster longeren of loslaten. In elk geval dus voeren (krijgt hoestkruiden) en even controleren op wondjes e.d.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:00

Ik heb de paarden bij huis staan dus voor mij is het bijna onmogelijk om geen tijd te hebben! Bovendien zorg ik er wel voor dat ik niet allemaal andere onnodige bezigheden zoek zoals andere sporten. Ik ben gelukkig altijd vroeg uit school (half één s middags) Dus dan moet het al heel raar lopen als ik geen tijd heb. Bovendien heb ik momenteel 3 paarden en voor alle 3 heb ik genoeg tijd! T is maar net hoe je het aanpakt. Alleen als je 's middags laat uit bent en je hebt nog bakken huiswerk kan ik me voorstellen dat je niet veel tijd hebt, maar even een half uurtje per dag moet toch zeker lukken, anders doe je toch iets fout! En bij mij gaan mn paarden ook heel vaak vóór een heleboel andere dingen!
Alleen als ik ziek ben doen mijn ouders en zusje mijn paarden, iig uitmesten en los gooien. Als het echt niet anders kan laat ik mn zusje ook nog wel rijden (als ik langere tijd ziek ben).

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:02

Ik ga altijd. Als ik weinig tijd heb, ga ik weleens wat korter, maar ik moet hem zelf voeren. Kan dus niet een dagje overslaan en dat wil ik ook niet. Mijn paarden gaan altijd voor.

* To Belg, or not to Belg *

ieris

Berichten: 1758
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:12

Ik ga ook iedere dag,maar mijn paarden staan ook bij mij thuis!
Maar soms heb ik wel is wat minder tijd en dan zorg ik gewoon dat ik wat vroeger opsta om te rijden en te voeren.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:14

2 x in de week doet iemand anders mijn paardje, mede omdat ik werk en mede om dat ik super laat uit ben en er in donker niks meer te beginnen is omdat we geen lampen hebben e.d.
Maar anders ga ik elke dag, IK MOET, anders heeft hij geen water enz.. En ik strooi elke dag op, en als ik tijd heb probeer ik zoveel mogelijk uit te mesten cker nu die de hele dag op stal staat.
Ik kan me paardje gewoon niet laten staan, sorry hoor maareh hij kan zichzelf toch niet helpen, hij is van mij afhankelijk!

"What we call human nature, is actually human habit.."

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:17

In principe ga ik iedere dag,maar als ik echt niet kan dan ga ik niet,ze staat heel de dag buiten,en d'r stal wordt ook niet extreem vies van een nachtje extra.
Ze heeft d'r beweging niet persé iedere dag nodig,dus.
EIgenlijk wil ik persé iedere dag,maar goed als het niet kan kan het niet,en zo verschrikkelijk vind ik dat niet hoor,ze gaat er echt niet dood van verder Lachen

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:30

Als ik echt niet kan dan bel ik een vriendin of die er wil doen. Ik heb een aantal vriendinnen op de manege die samen Sher's moeder verzorgen, ze gaan ook vaak mee als ik loop met Sher enzo. Zij kennen Sher en Sher kent hun, ik weet dat ze het bij hun net zo goed heeft als bij mij.
Maar er moet wel een hele goede reden zijn wil ik niet gaan, ik kan mijn meissie niet missen Lovers Alleen als ik heel ziek ben, of idd heel veel huiswerk heb (ik kan niet zeggen, laat dat huiswerk maar wachten, want als ik dit jaar niet over ga verkopen mijn ouders Sher Scheve mond).

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:34

Net als Sizzie, zit ik in mijn examenjaar. Ik probeer echt wel te gaan, en ze krijgen echt wel genoeg aandacht. Maar ik wil ook wel slagen dit jaar en school kotmt dus zeker niet altijd op de tweede plaats. Kijk als er anders niet voor hem gezorgd werd, ging ik echt wel. Maar ook zonder mij overleven ze het wel.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:48

Ik heb mijn paard samen met een vriendin dus als ik niet kan gaat zij en als zij niet kan ga ik. Ik vind dit ideaal. Wij hebben al ruim 11 jaar samen een paard en wij hebben nog nooit ruzie gehad, hebben dezelfde ideeën over hoe je een paard moet verzorgen en ik weet dat zij net zo goed voor hem is als ik.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:54

Ik heb mijn paarden bij huis, als ik geen tijd heb om te rijden oid, dan laat ik ze een dagje op stal, maar tijdens het uitmesten e.d. kunnen ze altijd hun benen strekken!!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 22:08

Mijn pony gaat voor het huiswerk. Maar ik heb op zaterdag ook wel eens geen tijd om te voeren omdat ik moet werken. Dat laat ik dan door mijn vriend doen. Gelukkig vind ie het leuk.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 22:33

ik ga elke dag, maakt niet uit wat er allemaal voor andere dingen zijn, ik ga.
ik ben vandaag voor het eerst niet naar leroy geweest, maar dat kon echt niet anders(ik moet ergens zijn voor school en ik heb maar een uur dat de bak vrij is om te rijden dus moest een ander voor me rijden aangezien ik er toen dus niet kon zijn)zonder de activiteit van vandaag kon ik niet over en daar had ik nou ook weer niet zoveel zin in..dat is de eerste keer en hopelijk een van de laatste keren dat ik niet ben geweest.
als ik ziek ben ga ik ook tenzij ik half dood ben ofzo, maar dan moet het wel echt zo erg zijn dat ik in het ziekenhuis lig en tegengehouden wordt ofzo..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers