zomerdeken voor zomereczeem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

zomerdeken voor zomereczeem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 18:53

Ja blacky heeft last van zomereczeem en zat nu aan zo'n deken te denken met hals.
Heeft iemand ervaring met deze dekens?
En hoe duur die ongeveer kunnen zijn???

Kiss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 18:57

Ik heb eigenlijk geen idee, wilde wel even melden dat Pinky van de zomer (zonder deken) zijn staart geregeld schuurde. Toen ik een zomerdeken (met staartflap) erop legde was dit over Verward Ook aan de deken was niet te zijn dat hij geschuurd had...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 18:58

Pinky_girl schreef:
Ik heb eigenlijk geen idee, wilde wel even melden dat Pinky van de zomer (zonder deken) zijn staart geregeld schuurde. Toen ik een zomerdeken (met staartflap) erop legde was dit over Verward Ook aan de deken was niet te zijn dat hij geschuurd had...


Heeft Pinky dan ook zomereczeem? of gewoon schuren?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:05

http://www.dit.is/meulenkamp/
Op deze site kan je boett-dekens (ezeemdekens) bestellen.
Prijzen staan er ook bij.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken veel mensen die dat wel hebben, en hoor er alleen maar positieve verhalen over Lachen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:05

ik heb net 2e hands zo'n deken gekocht, ze zijn nieuw rond de 100 euro....
maar ze zijn tweedehands moeilijk te vinden.....hou marktplaats en bokt goed in de gaten! het schijnt één van de weinige dingen te zijn die echt helpen

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 19:22

Tindra schreef:
http://www.dit.is/meulenkamp/
Op deze site kan je boett-dekens (ezeemdekens) bestellen.
Prijzen staan er ook bij.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken veel mensen die dat wel hebben, en hoor er alleen maar positieve verhalen over Lachen


Die site doet het niet.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:20

Boet deken is het enige wat helpt bij zomereczeem. heb zelf een ijslander met erge zomereczeem, en als die maar even zonder deken staat schuurt ze alles tot bloedens toe open. Ze is zelf ook heel blij met de deken, ze kan er alles mee en heeft er totaal geen hinder van. Die deken hoeft nu niet meer op als het echt zomereczeem is, wij hebben hem van april tot en met oktober op. Hang een beetje van de temperatuur af, het moet in de ochtend en avond schemerin kouder dan 12 graden zijn, dan zijn die mugjes er niet. Maar je paard geeft het vanzelf aan, er staat bij ons nog een ijslander en die heeft hem wel nu nog om,omdat het af en toe overdag zo warm weer is, dan gaat ze gelijk weer schuren. Je kan ook op www.boett.com kijken, maar die van de meulenkamp is handiger, staan gelijk maten en prijs bij.

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:58

Ik heb afgelopen zomer ook een boett deken aangeschaft voor mijn shet die echt hele erg zomerexzeem had, en ik kan het echt aanraden......ben er echt super blij mee, maar ik denk mijn pony nog veeeeeel meer.
De deken sluit perfect aan en is lijkt wel voor haar gemaakt.
Je moet de deken wel op tijd bestellen want het kan een paar weekjes duren voordat die gelevert kan worden (ze komen geloof ik uit Zweden).
Ik heb een foto van de deken in mijn profiel staan (de bruine is de boett deken).
Als je nog wat wilt weten over de deken kan je me pben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 32 bezoekers