geen tijd voor je paard ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat doe je als je geen tijd hebt om naar je paard te gaan???door b.v heeeel veel huiswerk , of andere redenen

ik laat hem staan.
7 (7%)
ik bel iemand op die hem uitmest (en rijd)
22 (24%)
ik laat alles lekker stikken ik zal en moet naar me paard !!!
42 (46%)
anders....( zet dit anders ff hieronder in een bericht)
19 (21%)

Totaal aantal stemmen: 90


Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 16:14

Faust gaat vóór huiswerk, zeker weten!! Ik ben de enigste die hij heeft.
Ik kan hem onmogelijk in de steek laten. Hij krijgt wel eten en drinken enzo, maar gezelschap is voor een pony toch wel belangerijk vind ik!!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 17:33

Niets is belangrijker dan me paard Haha! Ok er zijn uitzonderingen. Maar in dit geval laat ik dan toch echt me huiswerk stikken. ik weet het, het is hartstikke fout Maar ik doe al 4 jaar nix aan me huiswerk en ben prima naar de 4 Havo gegaan Pling

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 17:35

let niet op het taalgebruik van sweetyponys .
en hun zitten nog maar in de 2e en weten niks van veel proefwerken of belangerijke schoolprojecten, laat ze maar lekker denken dat school altijd kan wachten. dat is niet zo dus.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 18:41

wel hoor dat ken wel! wij hebbe ok al projecte! op het gymnasium heb je al veel meer huiswerk dan in de 3e (havo /atheneum)en wij hebbe morgen wel 2 toetsen die 3 x meetellen en nog wat andere toetsen hoor!! En onze pony gaat altijd voor skool bij ons!!!!!!!!!!! En ardonnypony heb jij dan wel al hele belangrijke proefwerken of presentaties of skoolprojecten???????? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 21:44

Ik laat Isolda rustig in de wei. Wel even controleren natuurlijk en in de winter moet ik haar naar buiten brengen en weer ophalen.
Maar wat dat betreft heb ik een fijne vader, die is net zo dol op de paarden als ik.
Dus als ik echt geen tijd heb/ ziek ben, doet hij ze.
Toen ik 2x 5 maanden op stage ging, heeft Isolda gewoon in de wei gestaan. Ik miste haar natuurlijk wel, maar ze werd prima verzorgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:00

Eigenlijk heb ik zelden tijd om ze alle 3 aan de beurt te laten komen.
Ik werk full-time (ze moeten toch ergens van betaald worden) en de paarden staan aan huis dus moet ik de stallen en het erf ook zelf doen.
Gelukkig doet Albert er ook een hoop aan.
De paarden lopen bij ons elke dag buiten en hebben 5 hec. (droog) weiland dus beweging hebben ze genoeg ook al worden ze niet dagelijks gereden.
Vooral nu het weer vroeg donker is heb ik weinig tijd om te rijden Scheve mond

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:06

Faustie schreef:
Faust gaat vóór huiswerk, zeker weten!! Ik ben de enigste die hij heeft.
Ik kan hem onmogelijk in de steek laten. Hij krijgt wel eten en drinken enzo, maar gezelschap is voor een pony toch wel belangerijk vind ik!!

Ik ga helemaal mee! (Alleen dan ipv Faust Rocco, duh)