clinics? (met eigen paard, dressuur)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

clinics? (met eigen paard, dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:09

hey
weet er iemand of er binnenkort nog ergens een clinic is? (eender van wie, moet wel dressuur zijn) Graag dan ook dat je je eigen paard kan meebrengen en dan les krijgt van iemand bekend.
Ik had graag naar Horse Event geweest in juni, maar dat was al uitverkocht toen ik de Bit kocht Boos! (eerste dag dat hij uit was)
de volgende Horse Event is pas opnieuw in juni waarschijnlijk, en we verhuizen eind januari naar Spanje, dus niet zo handig...
dus als iemand iets weet...
Liefst een beetje in het zuiden van Nederland of in Belgiƫ (omdat ik in Belgiƫ woon) en ook geen clinic van Antoine de Bodt, omdat dat niet ver van hier is, en ik waarschijnlijk zo enkele lessen ga nemen..
xxx


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 08:49

Houd de Bit en de Paard&Sport in de gaten. Daar staan regelmatig advertenties in. Zo weet ik dat Annemiek van der Vorm in Oud-Beijerland een aantal clinics geeft (stond in de Bit) en Hans Peter Minderhout in Hippisch Centrum Zuid-Holland in Oude Tonge.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charlieAB, Clairtje_Sun, ComscoreBot, DotBot, GoogleAdsense, IASCrawler en 34 bezoekers