Paard weg voor vriend??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lilnaomi
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:20

hi,

ik heb misschien wel geen paardje maar heb het ook meegemaakt met mijn verzorgpaardje die ik toen ook kon kopen.ik ging samen wonen en hij werd toen verkocht of ik kon hem kopen voor minder natuurlijk.ik kon niet alles betalen maar me relatie is stuk ook gelopen door me liefde voor paarden.ik ben nu echt weer op zoek naar een verzorgpaardje.ik vind nu echt voor mezelf dat ik daar op meer trek in heb dan een nieuwe vriend.
paarden die belazeren je niet ook zijn er natuurlijk wel veel goeie mannen maar ik heb ze nog niet tegen gekomen.dus ik als ik jouw was als het met verhuizing of je liefde voor paarden is dan echt goed over na denkt met wat jij wilt!

sterkte en veel succes ermee.

patricia

_mistique_

Berichten: 2968
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:04

NEEEEJ!ik zou(al ik een eigen paard of verzorgpony/paard had)zou ik noooit never ever me paardje of verzorgbeessie opgeven!een relatie gaat meestal altijd wel stuk en een band met je paard is voor je hele leven!paarden bouwen ook op je en als je ze dan ineens gaat verkopen?!?dat is dan super zielig!(vindt ik dan he)maar ik zal mijn paard nooit never ever opgeven voor mijn vriend echt never!
en ik ben pas 13jaar oud Tong uitsteken maar ja vriendjes zijn ook wel belangrijk in mijn leven heeel belangrijk zelfs meestals staan ze op de 1ste plaats maar als ik een paardje of verzorgbeesie zou hebben(die ik bijna heb)kies ik toch voor het paardje!en niet voor mijn vriend of relatie als hij het niet accepteert dan ja dat is zijn probleem,mijn paardje zal altijd voorgaan no matter what!
maar jah dit is mijn mening en je moet doen wat je hartje begeert!heel veel suc6!
xxx marielle

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:39

Poohbeer schreef:
Zouden jullie je paard kunnen/ willen verkopen om je relatie te redden??


Kan ik kort over zijn:

NOOIT !!!

(& is in een relatie die op die manier gered moet worden al niet teveel mis?) Verward

Junta

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 15:06

Ik zou het nooit verkopen, heb er immers nog geen. Maar hoe gaat het nu? Nog steeds zeker van je besluit?

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 15:17

Echt nooit doen!! Bloos Je moet natuurlijk ook wel aandacht aan je vriend(je) besteden, want je weet hoe mannen zijn he ! Tong uitsteken Knipoog

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 15:21

Dit is een oud topic!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:25

sunshine schreef:
Dit is een oud topic!


ja idd... ik denk slotje erop om te voorkomen dat er weer gereageerd wordt

Evelyne

Berichten: 1116
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:52

Poohbeer schreef:
Zouden jullie je paard kunnen/ willen verkopen om je relatie te redden??


Ik denk dat de naam van dit topic verkeerd is...
Ik denk dat het moet zijn:

Vriend weg voor paard??

Dan is het antwoord JA!!!

Aan een paard heb je meer denk ik *LOL*

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 08:12

Heel oud topic, en vraag is inmiddels niet meer relevant

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:48

NEEEEEEE!!!!!!

VERKOOP nooit je paard voor je relatie!!!

ik heb ook ooit een keer mijn paard verkocht voor een gozer en daar is het nu mee uit, en ik heb er echt enorm veel spijt van gehad dat ik mijn paardje verkocht had voor die jongen...

ik ben van mening dat je vriend/vriendin je paard heeft te accepteren en kunnen ze dit niet dan houden ze ook niet echt van je...
als ze namelijk wel echt om je zouden geven zouden ze weten dat je paard heel belangrijk voor jou is en bij jou een speciale plek heeft en dat het dus egoistisch zou zijn om dit van jou te vragen!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:56

Inderdaad een oud topic, vandaar slotje Lachen