Hoe en wat, aanschaf stalwand/deur?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melina

Hoe en wat, aanschaf stalwand/deur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 20:10

Bij ons op stal staan de paarden tussen houten tussenschotten aan weerzijden. Aan de voorkant, dus de voorwand met ingang, is een metalen balk. Deze balk moet je naar beneden leggen om je paard uit de stal te kunnen halen. Nou, is het probleem, het is heel open in zo'n stal en mijn paard kan niet tegen lawaai in d'r stal. Als ze op stal staat wil ze rustig kunnen staan. Wat ook nog een nadeel is, dat het erg tocht met alleen zo'n balk aan de voorkant. Nou wil ik zo'n voorwand erin laten zetten, met schuifdeur (trailiewerk). Dit mag van de pensionhouder, maar hoe moet ik dit aanpakken. Dus, ik zoek: een voorwand met schuifdeur, onderkant van plastic en bovenkant van tralies. Weten jullie hoeveel zo'n hekwerk kost en of ze dat komen zetten? Zitten hier ook kosten aan verbonden?

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:53

waarom kijk je niet eens bij sites van bedrijven die stalwanden maken??
je kunt ook folders opvragen, zulke bedrijven hebben al snel advertenties in bladen zoals de Bit en de Hoefslag staan.
Een van die bedrijven is bijv. Corton, er zit een klantonvriendelijke heks aan de telefoon maar ze hebben gelukkig wel mooie stalwanden bij mij
geleverd.
Deze kunnen er bijvoorbeeld ingezet worden door een aannemer.
veel succes met zoeken

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:57

Bij de firma Loeffen in Balgoij kan je vaak tweedehands wanden kopen. Hij is zeer schappelijk met zijn nieuw- en tweedehandsprijzen!!!! Wij hebben er al verschillende keren wat wanden gekocht.
Zie ook www.loeffen.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie