Kosten biotine en max-h, en nog wat vraagjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Kosten biotine en max-h, en nog wat vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 18:22

Omdat misty erg slechte, en heeel langzaam groeiende hoeven heeft, heb ik van de hoefsmid het advies gekregen biotine of max-h bij te gaan voeren. Maar hoeveel kost dat spul? en wat zijn nou precies de verschillen?

Alvast bedankt!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:23

ik voer al 2 jaar mijn huidige paard biotine (van Sectolin) oa. te koop bij de paardendrogist (www.paardendrogist.nl) werkt echt heel goed, de hoeven worden harder, sterker en bovendien is het ook goed voor de vacht etc. let wel goed op welk merk biotine je koopt het scheelt nl. enorm per merk hoeveel procent biotine er in het product 'biotine'zit! Verward het klinkt vreemd, maar het scheelt dus echt, dus ook de werking!
max-h ken ik niet, dus daar kan ik ook geen oordeel over geven!

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:41

Hoi Destinietje

Mijn paardje heeft ook erg slechte hoeven, ze brokkelen af en groeien slecht aan, en er zitten ook nog bobbels en deuken in.
Ik voer nu sinds 2,5 maand Maxh hippo (op advies van mijn smid) en ik moet zeggen dat ik nu al een goed resultaat heb (ook al voer ik het nog niet zo lang).
Zijn hoeven zijn nu ongeveer 2 cm gegroeid en ik moet zeggen dat het er heel netjes uit ziet. Ook zit hij weer lekker in zijn vacht en is hij veel levendiger geworden (hij zit weer lekker in zijn vel). Want maxh werkt voor heel het lichaam.

Ik weet van Biotine dat het niet bij alle paarden aanslaat en dat het minstens een jaar duurt voordat je merkt dat het werkt.

De kosten van de biotine zou ik je niet kunnen vertellen maar wel de kosten van Maxh hippo.
De kosten van Maxh zijn: 1 pot (1kilo) kost 29,50 (euro) je geeft aan je paardje 1 schepje (25gram) per dag dus je doet er ongeveer 40 dagen mee.
Wil je meer weten dan moet je even op de site van Maxh kijken www.maxh.nl

Groetjes Gwen

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 20:59

Bedankt allebij! Wat pojach zegt, zo heeft misty dat ook. zijn hoeven groeien bijna niet, zijn zacht, en brokkelen ook een beetje. Er zitten ook van die groeiringen ofzo in, en bobbels:(
Ik hoop dan dat dat spul goed aanslaat!
Ik denk dat ik maar max-h ga proberen, want daar hoor ik veel goede reacties over!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:12

Ik deed er maar een kleine maand mee.. Verward Kostte geloof ik 33 euro. Hangt dus af van waar je het koopt Lachen Vrij prijzig, maar fijn spul, al duurt het even voor je resultaat hebt. En het ruikt heerlijk Haha!