welke verzekeraar voor paarden is goed??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

welke verzekeraar voor paarden is goed??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 15:33

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met paardenverzekeraars. Met welke hebben jullie goede ervaringen en welke weer niet??

Ik zoek zelf een uitgebreide verzekering, zowel bij sterfte als ziektekosten wil ik maximale dekking.

Graag jullie tips!

Mause


Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 15:52

Ik heb nu Interpolis en daar ben ik tot nu toe goed over te spreken, alleen het duurt ff voordat de buitendienstmedewerker je paard gekeurd heeft en hij dus volledig is opgenomen in de verzekering.

Hiervoor had ik altijd Amev-Hippo, daar heb ik nooit problemen mee gehad. Veel geclaimd, paard af laten keuren en teruggekocht, beiden snel uitbetaald en geregeld. Ze zijn erg snel met opnemen en uitbetalen.

De reden dat ik overgestapt ben naar Interpolis met mijn paarden is dat die goedkoper is en een wat grotere vergoeding had mbt ziektekosten. De vergoeding voor volledige ongeschiktheid is ook 100% in vergl. met 90% bij Amev. Het scheelde mij bij uitgebreide verzekering op jaarbasis ong. 100 euro. Daar weet ik genoeg leuke dingen mee te doen Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

VillaNeusjes

Berichten: 6087
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 16:43

vraag me af wat voor verzekering je had dan bij amev???
ik zit nu ook bij amev met een oda-verzekering en ik krijg wel 100% vergoeding mee.
maar ik vind iid amev erg snel dat is fijn
ook vind ik het fijn dat ik hem zelf klinisch kan laten keuren door de DA en vervolgens het rapport op kan sturen waarna hij verzekerd is.
ook voor de keuring kun je een voorlopige verzekering afsluiten...
als jij wilt weten wat het beste bij je past zou iik gewoon bij beide verzekeringen informatie aanvragen..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:48

Ik heb mijn paarden bij Fairmount verzekerd en vind de verzekering echt toppie!!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:11

jilleroo schreef:
vraag me af wat voor verzekering je had dan bij amev???
ik zit nu ook bij amev met een oda-verzekering en ik krijg wel 100% vergoeding mee.
maar ik vind iid amev erg snel dat is fijn
ook vind ik het fijn dat ik hem zelf klinisch kan laten keuren door de DA en vervolgens het rapport op kan sturen waarna hij verzekerd is.
ook voor de keuring kun je een voorlopige verzekering afsluiten...
als jij wilt weten wat het beste bij je past zou iik gewoon bij beide verzekeringen informatie aanvragen..


We hebben allebei gelijk, wat die vergoeding betreft. Ik heb hier TWEE folders liggen van Amev, in de ene staat idd volledige vergoeding en in de andere staat bij uitgebreid en ODA 90 % vergoeding Verward Verward . . Uiterlijk exact dezelfde folders alleen de inhoud is dus niet helemaal gelijk.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:38

Is gewijzigd namelijk (jaja, ik werkte tot voor kort bij een assurantiekantoor). Ik ben voor zowel risico- als ziektekosten volledig verzekerd, de meest uitgebreide dekking, bij Interpolis. Ben ik super-tevreden over. Zo meldde ik een dierenartsbezoek een week te laat (altijd voorwaarden lezen Haha! ) maar daar werd geen probleem van gemaakt. Het duurde bij mij ook even voor er iemand kwam keuren, een maad denk ik.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:44

INTERPOLIS!!!! ( al 7 jaar voor al mijn pony's!)

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:53

Ik ben verzekerd bij AMEV HIPPO, maar heb nog nooit hoeven claimen. Daar kan ik dus niks zinnigs over zeggen.

* To Belg, or not to Belg *

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 23:43

AMEV! goede ervaringen, mijn pony was afgekeurd, heel aardige mensen, meteen kunnen terugkopen van AMEV. alles heel snel en goede service.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Miriamdogs en 18 bezoekers