help me!!!!!!

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marahorse

help me!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 18:20

ik doe dus de richting verkoop-etalage op school, en moet een branchestudie uitvoeren ik heb dus de branche "ruitersport" uitgekozen(duhhh Tong uitsteken )

nu moet ik kerncijfers hebben maar ik vind die niet dus vraag ik het maar plzz geef antwoord:

1) hoeveel spendeer jij per maand aan ruiterartikelen?
2) Wat koop je het meeste aan?(bv halsters, zadel,..)
3)als je een ruiterzaak binnenkomt op wat let je dan vooral???(sfeer, prijzen,...)
4) welke tak van de ruitersport boefen je het meest(dressuur-springen,...)
5)welke assortimentsgroep vind jij het belangrijkst?(kleding, bescherming, voer,..)

zo dat is het voorlopig ik weet niks anders meer dus wee jij nog iets ze het dan! bebey
Haha!

F

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:38

1) hoeveel spendeer jij per maand aan ruiterartikelen? ongeveer 20 euro
2) Wat koop je het meeste aan?(bv halsters, zadel,..) wormenkuren Haha!
3)als je een ruiterzaak binnenkomt op wat let je dan vooral???(sfeer, prijzen,...) De kwaliteit, de prijzen en natuurlijk de klantvriendelijkheid.
4) welke tak van de ruitersport boefen je het meest(dressuur-springen,...) Recreatief dressuur
5)welke assortimentsgroep vind jij het belangrijkst?(kleding, bescherming, voer,..) Verzorgende artikelen.

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:45

Afwisselend. Soms 600 euro, soms 50
Iedere keer wat nieuws. Vooral veel dekens. Verder was mn kar en tuig een grote eenkoop maar dat is eenmalig.
3)als je een ruiterzaak binnenkomt op wat let je dan vooral???(sfeer, prijzen,...)
Sfeer in het begin (is het rommelige voel ik me minder 'thuis'). Dan het aanbod (veel spullen, duidelijk neergelegd). En ik eis klantvriendelijkheid.
Als ik naar een deken van ondermaat 135 opzoek ben dan wil ik niet als eerste horen: Voor zo'n pony zijn amper dekens, die je je ook nouwelijks nodig" }>. Verder uiteraard hoeveel spullen ze voor mini's hebben.
Mennen
5)welke assortimentsgroep vind jij het belangrijkst?(kleding, bescherming, voer,..)
Alles op kleding na denk ik. Ik koop bijna niets voor mezelf.
Vooral de spullen voor Pinky moeten super zijn.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:00

€ 20,- ( de ene keer koop je maanden niets, maar vorig jaar heb ik bijv. een nieuw zadel gekocht van € 1500,-, vandaag nieuwe rijschoenen en een hoevenkrabber omdat die was gejat... Boos! )

Erg verschillend, wat ik op dat moment nodig heb.

Sfeer, overzichtelijkheid en de prijzen

1. endurance
2. dressuur (als het zo goed vooruit blijft gaan als nu ga ik volgend jaar misschien weer starten )

Kleding (rijbroeken en winterjassen), dekens, verzorgingsmiddelen (coolinggel, massagespullen e.d)

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:23

1) hoeveel spendeer jij per maand aan ruiterartikelen? verschillend. K heb egen eigen paard maar bijrijdpaard. Ik denk gemiddeld zo'n 20 euro.2) Wat koop je het meeste aan?(bv halsters, zadel,..) muesli, snoepjes, halster, touw, peesbeschermers3)als je een ruiterzaak binnenkomt op wat let je dan vooral???(sfeer, prijzen,...) sfeer, service en prijzen
4) welke tak van de ruitersport boefen je het meest(dressuur-springen,...) dressuur
5)welke assortimentsgroep vind jij het belangrijkst?(kleding, bescherming, voer,..) kleding, bescherming, tuigage, verzorging

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:11

1) gemiddeld zo'n 20 euro per maand
2) halsters, hoofdstellen, beschermers....
3) sfeer, klantvriendelijkheid, prijzen, alle artikelen
4) dressuur en springen!!
5) bescherming, geneesmiddelen zoals: hoevencreme's enz.

missnynke

van nynke met 3 haflingers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 19:25

iuk heb 3 haflingers.
1) varieert van niks tot een nieuw zadel, maar ook halsters, hoofdstellen, vlieegndekens etc. ook koop ik veel tweedehands. ik denk gemiddeld 50 euro per maand.
2) maar net wat ik nodig heb, als ik het heb gekocht ben ik weer even voorzien, langzaam maar zeker koop ik alles wat ik nodig heb.
3) aanbod, prijzen
4) dressuur
5) alles wat voor mijn paarden noodzakelijk is, een halster, halstertouw, zadel, hoofdstel, shabrak

Navy

Re: help me!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 19:50

*GEMIDDELD (de ene maand dus 10 euro en de ander koop ik voor 1000 euro een nieuw zadel ofzo) zo´n 50 euro. Maar dat is dus lang niet elke maand zo, alles opgeteld en gedeeld door 12 zal ik daar op uitkomen.

*Van alles.. Heb elke keer wat anders nodig. De ene keer koop ik een dekje, de andere keer een hartslagmeter. Sowieso gaat er elke maand een zak brokjes mee Tong uitsteken

3)als je een ruiterzaak binnenkomt op wat let je dan vooral???(sfeer, prijzen,...)*Sfeer. En klantvriendelijkheid. Daar ben ik erg opgesteld. Maar, bij mijn ruiterzaak heb ik dat in overvloed, zulke aardige mensen kom je niet vaak tegen Lachen Uiteraard ga ik liever naar een zaak waar dat dekje 50 euro is, en niet naar degene waar dat zelfde dekje 80 is. Maar, de zaak waar ik altijd koop ik gemiddeld wel iets duurder dan een ander, maar goed, dat heb ik wel over voor de eerlijke en vriendleijke manier waarmee zij helpen.

*Endurance als sport, dat houdt dus in dat we veel buiten in het bos te vinden zijn, maar daarnaast rijden we Dressuur.

Plingat hangt af van hetgeen ik op dat moment nodig heb. Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:11

marahorse schreef:

Ik denk gemiddeld zo'n 50 euro per maand, wormkuren ed meegerekend.

Citaat:

Meestal kleine dingetjes: een wormkuur, nieuw halster of een paar borstels.

Citaat:

In de eerste plaats klantvriendelijkheid. Ik verwacht op een nette manier te woord te worden gestaan. Ook wil ik eerlijk advies hebben. Ik hou er niet van als ik naar de mond word gepraat bijv.
Dan de prijzen. Ik ben ten slotte een Nederlander Haha!
De sfeer vind ik minder belangrijk. Een nette winkel zoekt makkelijker, maar zegt niet alles.

Citaat:

Western

Citaat:

De aanbiedingen! Haha! Ligt er maar net aan wat ik nodig heb. Over het algemeen laat ik de kleding links liggen, verder bekijk ik altijd alles even.

* To Belg, or not to Belg *

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:45

E25,-
verzorgingsproducten
prijs/kwaliteit en assortiment
dressuur
verzorgingsproducten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie