Ik sta op een pension stal met mijn haflinger. Het mesten zit bij de prijs ingebrepen en het voer ook. Het is iedere keer iets op stal dan voeren ze slechten dan mesten ze niet. Al jaren heb ik het er met me ouders over dat ik er weg wil maar dit is niet mogelijk.
Nu word er al weer een tijdje goed gevoerd en ook redelijk gemest, mij hoorde je niet klagen. Alleen sinds 2 weken is het mesten weer een ramp. Gisteravond kom ik aan op stal en zie dat ze dus al minimaal 1 dag niet gemest moest zijn. Dus ik dacht agh morgen is ze weer aan de beurt en geef haar een paar plakjes stro erbij.
Vanmiddag was ik op stal geen verandering in haar box, geen een paard was nog gemest. Dus ik zit in de kantine en de stalbaas begon met mesten , mooi dacht ik nu kan die niet onder mijn lieveling uit. Toen hij weer in de kantine kwam zitten ben ik me paardje gaan poetsen en had nog niet naar haar stal gekeken want had verwacht dat het wel gebeurt was. Nou niet, dus ik ben kwaad gaan mesten maar heb er niet echt meer een woord over gezegt alleen heel kwaad dag gezegt en ben vertrokken.
iemand tips hoe ik me stalbaas eindelijk er toe kan krijgen om me paardje te mesten ?