wat vinden jullie van het merk premiere?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

wat vinden jullie van het merk premiere?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 09:10

Premiere is het zgn. B-merk van BR. Wat vinden jullie vna die zadels? Ik heb op 1 gezeten waarvan ik het leer niet super goed vond. Herkennen jullie dit? Hoe is Premiere verder?

Heeft ook al iemand van jullie op de stubben Lancelot gereden? Dit zadel is heel mooi donkerbruin (poepbruin) en gemaakt van WATERBUFFELLEER.
Is dat wat? En is het net zo goed al gewoon rundleder?
Voor een plaatje www.stubbennorthamerica.com/lancvss.htm
Laatst bijgewerkt door germie op 30-10-02 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:51

stubben lancelot heeft een vriendin van me op gezeten in de ruitersportzaak, zat echt heerlijk volgens haar en ze is vreselijk lastig met zadels dus t moet bijna wel een lekker zadeltje zijn.
Premiere heb ik een hele tijd mee gereden. had een vrij vlakke zit, maar zat wel als een huis. Heerlijk zadel, zou er zo een kopen.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:34

Hallo,

Ik heb een premiere dressuurzadel.
Ik vind het een supper fijn en goed zadel.

Groeties: Corina

boemel

Berichten: 8384
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:51

Ik heb een Premiere dressuurzadel en deze zit echt fantastisch.
Ik zit heel zacht, maar zit er echt kaarsrecht in. Mijn instructrice vond mijn houding heel erg verbeterd. Anderen, die met mijn zadel gereden hadden, waren er ook heel erg over te spreken. De kwaliteit van het leer is goed, maar zal heus geen topkwaliteit zijn.

Het leer blijft verder ook heel mooi en soepel. Het enige nadeel is dat het zitvlak iets bobbelig geworden is. Hier voel ik niets van, maar ziet er wat vreemd uit. Ik denk dat het komt omdat er zoveel vulling in het zitvlak verwerkt zit.

Hij ligt bij mijn paard ook heel goed, want die is met dit zadel echt veel beter gaan lopen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:27

Ook bij Premiere heb je goedkopere en duurdere modellen, er zit een fiks verschil tussen.
Van de goedkopere uitvoering ben ik niet zo kapot, maar de duurdere vind ik qua prijs/kwaliteitsverhouding best in orde.
Zelf heb ik er ook een tijdje eentje gehad om een jong paard in te rijden, en dat zadel bleef ook erg netjes.
Wat mij wel opviel was de extreem diepe zit bij de dressuurmodellen, waardoor ook de inchmaat kleiner uit leek te vallen.
Het model dat ik bedoel was trouwens niet eens extreem goedkoop, ik dacht zo rond de 2000 gulden kaal.