beenbescherming voor een Belg...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

beenbescherming voor een Belg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 15:57

Heeft iemand ervaring met extra grote beenbeschermers? Mijn knollie (Belgisch Trekpaard) schopt zich weleens raak en bandages ...tja... niet ideaal. Weet iemand een merk die echt heeeele grote maten voert in pijpkousen? Alvast bedankt!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:33

Even navragen in een ruitersportzaak. Misschien hebben ze ze niet op voorraad maar die dingen zullen toch wel bestaan?

Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 16:47

Dacht ik ook, maar nee dus, ben al op heel veel plaatsen geweest, maar hij heeft zulke lomp brede benen; niks past! Ik dacht dat misschien onze zuiderburen iets wisten? Daar staan meer Belgen dan in Nederland en dat is voor mij niet ver rijden.

ithilien

Berichten: 42
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Limburg België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:47

ik ga het eens rondvragen voor je. Iedere zaterdag komen ze bij ons in de manege rijden met belgische trekpaarden, die mensen weten wel waar die te verkrijgen zijn.

Albert

Berichten: 5731
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:29

Mischien duur maar: Letty Donselaar uit Veenendaal maakt peesbeschermers (Letty's design) op maat.
'T Peerdewinkeltje heet haar winkel.

Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 17:03

Hee, bedankt hè! Ik ga Letty eens bellen, en Ithilien; als je dat zou willen doen, heel graag! Misschien hebben die mensen ook ervaring met bepaalde merken die wel of niet goed bevallen.