paard te koop: waar adverteren???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

paard te koop: waar adverteren???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 11:51

Ik wil nu zo langzemerhand iets fanatieker gaanw orden met de verkoop van Tender en ik zat te denken hem in de Strengen te zetten.
Peter vroeg me waarom ik hem voor dat geld niet op i-net zette (bv paardenaanbod, kost 25 euro).

Nu vroeg ik me zo af wat jullie ervaringen zijn:
waar kan ik het beste adverteren?

Marktplaats heb ik ale en keer gedaan, heeft niets opgeleverd, Horses ook niet.

Ik heb zelf een beetje het idee dat als je ze op i-net zet, er wel wat mensen reageren, maar dat dat niet echt serieus is, vaak haken ze na de prijsopgave alweer af...

(en zo debiel veel geld vraag ik toch echt niet


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:58

Is een advertentie in de BIT niet wat? Wordt erg veel gelezen en je krijgt volgens mij idd meer serieuze reacties dan wanneer je je paard op i-net zet. Nadeel is alleen dat je er dan geen foto bij kan doen.

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:01

horses.nl meest gelezen en is gratis Haha!
paardentekoop.n hier kun je foto's bijzeten(gratis)
bontepaarden.nl
divoza.nl
marktplaats.nl(niet gratis)
vondst.nl
heart4horses.nl
paardentrefpunt.nl

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:04

als je in een blad wilt adverteren kun je het beste de paarden en sport of de paardenkrant broberen,dit zijn de meest gelezen bladen.Wij verekopen onze meesten paarden toch via internet.het fijne hiervan is dat je geen advertentie kosten hebt.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:06

Ik heb de mijne toen op bemiddelingsnet.nl gezet, veel serieuze reacties gehad en ook verkocht aan iemand die op die advertentie heeft gereageerd, voordeel is dat ze daar ook webmail hebben, je krijgt dus een mailtje dat er gereageerd is op je advertentie....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:14

De paard & sport is zeker een veelgelezen blad. Lachen Ik krijg hem ook iedere zoveel tijd in de bus en ik moet zeggen dat er veel advertenties instaan, die ik altijd uit nieuwsgierigheid lees.. Lachen

Verder Bit en de Hoefslag.. Dat zijn gewoon vakbladen die zeker een hoop lezers trekken.. Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:18

Ik heb mijn paard ook een tijd te koop gehad, o.a. geadverteerd in Bit en in de Hoefslag. Uiteindelijk heb ik haar in Paard en Sport gezet en daar kwamen toen heel veel reacties op.

In de hoefslag is nu ook de mogelijkheid om te adverteren met foto erbij. Is wel aantrekkelijk, zeker gezien het mooie uiterlijk en schattige koppie van Tender!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 12:31

ja, mijn 2e keus is inderdaad de Paard en Sport en daarna evt de Hoefslag.
De Bit valt voor mijn gevoel een beetje af, omdat ik het idee heb dat daar vooral veel "alternatieve" rassen in staan en hoewel Ten natuurlijk een scheet is (en bedankt Mieke! zoek je geen leuk 3e paard? haha!), voldoet 'ie daar niet aan als standaard WPN'er!
"In de Strengen" valt voor mijn gevoel net als de Paard en Sport bij veel mensen op de mat en de advertenties kosten ongeveer evenveel. (IDS net ietsje goedkoper, maar goed, als jullie allemaal zeggen dat de P&S een goede optie is, dan zal ik het daar niet om over laten gaan!)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:37

Ja daar heb je wel gelijk in. BIT is niet specifiek een marktplaats voor KWPN-ers, veel arabieren, barokke rassen en ponyrassen.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:39

Ik maak eigenlijk alleen gebruik van Horses. Tot nu tot altijd succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:40

Tender schreef:
ja, mijn 2e keus is inderdaad de Paard en Sport en daarna evt de Hoefslag.
De Bit valt voor mijn gevoel een beetje af, omdat ik het idee heb dat daar vooral veel "alternatieve" rassen in staan en hoewel Ten natuurlijk een scheet is (en bedankt Mieke! zoek je geen leuk 3e paard? haha!), voldoet 'ie daar niet aan als standaard WPN'er!
"In de Strengen" valt voor mijn gevoel net als de Paard en Sport bij veel mensen op de mat en de advertenties kosten ongeveer evenveel. (IDS net ietsje goedkoper, maar goed, als jullie allemaal zeggen dat de P&S een goede optie is, dan zal ik het daar niet om over laten gaan!)


Misschien is de Paardenkrant wel een goeie optie voor je? Die advertenties speur ik zelf altijd af als ik weet dat iemand op zoek is.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:49

Ik heb mijn paard toendertijd in de paard en sport laten zetten en je kon voor een klein bedrag extra de advertentie ook op internet laten zetten. Dat heb ik gedaan en de meeste reacties kwamen via internet! Dus als je besluit een advertentie in de P&S te zetten, laat hem dan ook op i-net plaatsen!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 12:54

ja, dat is misschien toch ook wel een goed idee Lov.
Ik lees hem zelf welliswaar niet, maar kan er denk ik wel aan 1 komen om de advertentie op te geven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:02

Tender schreef:
ja, dat is misschien toch ook wel een goed idee Lov.
Ik lees hem zelf welliswaar niet, maar kan er denk ik wel aan 1 komen om de advertentie op te geven....


Dat denk ik ook wel .
Hoeveel wil je er hebben?

Er is ook een website, misschien kom je daar verder mee?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 13:08

haha
dank je!
lief van je!
is de website paardenkrant.nl????
ik zal straks na de lunch even kijken!!!!!

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:14

wat voor afstamming heeft tender en wat kan hij allemaal????

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 14:22

Tender is een Samber x Valentino (= oud NRPS bloed, zijn moeder is overigens prestatie)
hij is 5 jaar en wordt getraind op M+ niveau op dit moment, maar is nog nooit uitgebracht (omdat wij dit niet ambiƫren).
Verder is het een paard zonder gebreken, maar nog nooit rontgenologisch (raar woord zo, volgens mij type ik het verkeerd, maar kan de vinger er even niet opleggen!) onderzocht, omdat hij al vanaf 5 maanden oud van mij is.

In mijn profiel kun je foto's van hem zien als bijna 4-jarige, meer recentere foto's heb ik wel thuis...

--------------------
edit:
van een bepaald "iemand" }> moest ik deze foto erbij zetten:

Afbeelding

(let niet op mij, de koop gaat namelijk ook alleen over het paard, niet over zijn ongetalenteerde eigenaar/ amazone! Haha! )
Laatst bijgewerkt door Tender op 28-10-02 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:27

Als ik toch 3 paarden zou willen hebben, wist ik het wel hoor! Altijd al graag een Sambernakomeling gewild, maar ja, twee paarden is wel een beetje genoeg... Maar als ik iemand voor hem weet, hoor je het meteen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:39


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:48

*Zucht*, ik zou het ook wel weten, zo'n verschrikkelijk fijn paard zou ik er ook wel bij willen hebben namelijk. Het wordt tijd voor een ultimatum, als ie dan-en-dan niet weg is, dan koop ik hem.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:59

Goed plan Lovely! Gaaf paard is het en dan heb ik hem nog niet eens in het echie gezien!

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:03

Je kunt hem in elk geval gratis op Hippics.net zetten, met foto erbij.
Ik krijg regelmatig mailtjes van adverteerders die vragen of ik de advertentie weer wil verwijderen omdat het paard verkocht is, dus niet geschoten is altijd mis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:04

Het is aboluut een fijn paard en zijn uitstraling is in het echt ook heel fijn. Hij kan ook leuk bergop lopen trouwens en zo jong al, dat zie je op die laatste foto.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:29

x
Laatst bijgewerkt door janna op 04-04-22 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:44

Ik zou hem in de paard en sport zetten.
Ik hoorde pas van iemand die haar pony al heel lang op internet had staan zonder resultaat. Toen ze hem in de P&S had gezet kreeg ze de een na de andere reactie.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Incroyable, Vagabondo en 26 bezoekers