again probs met verzorgster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

again probs met verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 17:16

De verzorgster van jamaica is al een tijdje ziek. Heb al een maand niks van haar gehoord hoe het gaat of weet ik veel. Het is echt een hele leuke meid, maar door prive omstandigheden heb ik op het moment echt een verzorgster nodig....
Wat moet ik hier nu weer mee?????
Is het fair om, eventueel tot ze beter is, een nieuwe te zoeken?


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:25

Kun je zelf geen contact met haar opnemen? Als ze echt nog lang nodig heeft om beter te worden, is het denk ik wel fair om iemand anders te zoeken tot zij beter is. Ik denk niet dat het leuk voor haar is als ze weer beter is en er is ineens een ander...
Maar een maand niets van haar horen is wel erg lang inderdaad

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:25

Ik zou haar eens opbellen en vragen hoe het ervoor staat, of ze op korte termijn weer beschikbaar is als verzorgster...
Anders de "relatie" verbreken en een nieuwe zoeken.

Om een andere verzorgster te zoeken tot je eerste weer beschikbaar is, vind ik ook sneu werk.....

Ik wens je veel wijsheid bij je beslissing

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:30

Bel haar eens op hoe of wat en denkt dan verder

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:06

Ik zou haar idd even opbellen, weet je waar je aan toe bent.
Maar wel raar dat ze niets van zich heeft laten horen al die tijd. Maar wie weet heeft ze er een goed reden voor, je weet maar nooit.
Als ze wel nog een lange tijd ziek blijft, of er misschien wel geen zin meer in heeft. Kan je een (tijdelijke) vervanger zoeken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:11

Even opbellen zoals de rest ookal zij. Dan weten zowel jij als zij waar jullie aan toe zijn. Je kunt gewoon vertellen dat je weer per direct iemand nodig hebt. Als ze echt ziek is (waarvoor een maand behoorlijk lang is naar mijn idee?) zul je dat wel merken en dan zou ik nog eventjes wachten..

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:14

Inderdaad bellen. Zelf heb ik het gehad dat de vaste verzorgster van mijn pony haar arm brak. Toen heb ik iemand gevraagd of die hem 6 weken wilde verzorgen. Dat wilde ze wel.
Maar inderdaad is het wel moeilijk om iemand te vinden voor tijdelijk. Dus anders als ze geen goede reden heeft en ook niet snel terug wil komen zou ik gewoon een nieuwe gaan zoeken.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:36

En ook ik sluit me daar bij aan. Even bellen, of nog liever: even langs gaan met een bloemetje of fruitmandje, altijd leuk.
Kun je niet aan een stalgenoot of de stalhouder vragen of ze op de dagen dat jij niet kunt je paardjes een tijdje in de paddock/bak kunnen gooien, en even op kunnen strooien? Moet toch in onderling overleg wel te regelen zijn met iemand op stal lijkt me? Ze hoeven toch niet elke dag gereden en tot in de puntjes gepoetst te worden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 22 bezoekers