Over ruiterbewijs.....

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 16:49

ik moet namelijk 15 juli mijn ruiterbewijs rijden...Eindelijk krijg ik de kans er een keertje voor. Maar je bent verplicht een cap te dragen (logisch!) maar nou wil het geval dat mijn cap al 10 jaar oud is en dus niet meer aan de veiligheideisen voldoet. Moet ik hiervoor nou helemaal een andere cap gaan kopen?
Ik zou er hooguit 1 kunnen lenen die wat nieuwer is maar die voldoet ook niet aan de veiligheidseisen!! Ik vind het ruiterbewijs op zich al duur genoeg want ik moest er 175,- voor dokken en moet ik er nou ook een cap van 100 piek bij kopen?

Ook mag je geen sieraden inhouden die gevaar kunnen opleveren tijdens het rijden maar ik heb een wenkbrauwpiercing maar dat levert tijdens het rijden toch geen gevaar op? Ik denk dat je met een oorbel nog eerder in een tak ofzo blijft hangen...toch?
Ik wil graag weten wat jullie hiervan denken...Groetjes van Jessica!
Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:37

ik zou het niet weten...
ben ook wel benieuwd naar het antwoord!

greetzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:34

Tegen een piercing zullen ze niks hebben hoor, ik denk dat je bij "gevaarlijke sierraden" eerder aan grote kettingen om je nek moet denken, lijkt me een stuk linker dan een ringetje in je wenkbrauw.
En die cap, er zal toch wel iemand met een veiligheidscap bij jou in de buurt zijn, die je effe een uurtje kunt lenen?

Oh nee, laat ik nou es wat verstandigs zeggen Schijnheilig : zorg nou gewoon dat je zelf een goedgekeurde cap hebt EN GEBRUIKT, dat is eigenlijk wel het beste wat je kunt doen he!

Sonja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie