deken schuift

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

deken schuift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 10:35

hallo

ik heb even een vraagje:
Alle dekens die soraya op krijgt die schuiven nu allemaal naar de linker kant, nooit de andere kant.
Vorige jaar had ze die dekens ook op, en had ze er geen last van. de dekens zitten nog op precies dezelfde maat afgesteld.
Ook past er 1 deken niet meer die is te kort geworden, vorig jaar paste ze hem wel goed, het is ook gewoon dezelfde maat Verward


NaomiW
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:54

als 1 deken neit meer past is ze waarschijnlijk wel veranderd en daarom verschuift de deken denk ik wij hebben ook een paard op stal die dat heeft en met een deken singel is dat zo verholpen!

-xxx- naomi

Le theo en daisy rule! Lovers Lovers

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:55

was bij railly ook zo.
ik heb ze nu wat strakker gedaan! (De singels)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:57

Hebben de dekens bilkoorden?
Dan is het schuiven vaak al afgelopen (Bij Pinky althans).
Die deken die ineens te klein is snap ik niet?? Gewassen? Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 11:12

de dekens hebben bilkoorden, de deken is niet gewassen haha, dat doet ze zelf al (nouja wassen?) ze gaat er mee in de plassen en modder rollen!
dekensingel heb ik al eens geprobeert , hij blijft bij haar schoft dan wel beter liggen maar bij haar kont blijft hij schuive, bij de meeste dekens kan het niet strakker daar ziet alles al op zijn kleinst, bij haar hals enzo past hij heel goed daar sluit hij goed aan.

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=4234 KLIK HIER OP !!!!
MIJN PROFIEL IS VERNIEUWD!!!!! VEEL FOTO'S

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:21

Gek zeg... Misschoen zo'n simpele staartriem eraan zetten?
Zo'n riempje zegmaar. Die links en recht van de staart zitten en dan onder de wortel vast?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:32

Kijk, dat heb je niet met een Rambo deken. Pablo kan op zijn kop staan, continue rollen, maar zijn dekens liggen altijd goed. Volgens mij ligt een scheve deken helemaal niet lekker, moet ook niet lopen met een sok in mijn schoen die scheef trekt, of een onderbroek die niet lekker zit....... Neee, geen gerommel met mijn dekens, al de slecht liggende heb ik verkocht aan mensen die graag voor een duppie op de eerste rang willen zitten..... Voor mij alleen goede dekens maar.

Je kan het best proberen, singels strakker (zal dat wel lekker zitten, kan je paard dan nog wel liggen?), extra bilkoorden, enz. Als een deken gewoon al niet goed ligt zal dat met al die hulpmiddelen echt niet beter worden, sorry.

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 17:35

de rambo dekens past ze niet. ik heb al verschillende dekens gepast , o.s rambo pagony(was helemaal niks) WB HH enzo
Ze heeft een hele lastige maat met alles. de meeste dekens zijn te laag uitgesneden of hoe je dat ook noemt of te wijdt bij de borst.De dekens die ze nu heeft , heeft ze altijd opgehad, en nu gaan ze scheef liggen, ook niet zo erg dat de bilkoorden strak aan haar been zitten of dat ze een hele bloote kont heeft zeg maar, maar gewoon net een stukje lager aan de andere kant (aan de achterkant). en de singels etc. kunnen niet strakker , die zitten op zijn kortst en dan zitten ze ook niet eens straks of tegen haar lijf aan.

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=4234 KLIK HIER OP !!!!
MIJN PROFIEL IS VERNIEUWD!!!!! VEEL FOTO'S


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef en 26 bezoekers