Winkel in Bilthoven?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Brendahorseslover

Winkel in Bilthoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 17:57

Hoi, ik woon in Amersfoort en ik ga volgende week nieuwe laarzen (rubber, van aigle, ik wil waarschijnlijk de extra hoge) (en misschien een nieuwe broek en nog wel wat Haha!) kopen...
Ik ben wel eens in de hypo???? in Baarn Verward geweest... nou heb ik gehoord dat er in Bilthoven ook een leuke winkel zit, ook groot enzo, welke is dat en wat vindne jullie daarvan?
Meestal ga ik gewoon hier naar de stad en dan naar zo'n klein winkeltje, maar ja, ik wil ook weleens ergens anders kijken he... dat is echt een heel klein winkeltje, je wordt er goed geholpen hoor, maar ja, echt rondneuzen kun je er niet Knipoog
Of weten jullie misschien nog een andere leuke winkel?

Groetjes Brenda

Druk druk druk... Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:04

Dat is Horseland, aan de Leyenseweg in Bilthoven. Zat vroeger in een heel klein schattig hoekwinkeltje in een woonwijk in Utrecht Haha!. Hun huidige zaak in Bilthoven is best groot. Ik vind 'm overigens wel vrij prijzig vergeleken bij bijv. Divoza en de Hypo/Horselover-zaken, maar ze hebben wel goed spul.

Vanuit Amersfoort is Freddy's Ruitersport ook best te doen. Die zit in gemeente Nieuwegein aan de kant van Utrecht, op industrieterrein Laagraven (naast knooppunt Lunetten). Of naar Koch in Utrecht, niet zo groot maar ze hebben heel veel. Die zit op Kanaleneiland in Utrecht, vlak bij de Ikea en ook redelijk dicht bij Freddy's.

En dan heb je nog die zaak in Bussum, onderdeel van de Hypo/Horselover-keten, maar daar ben ik zelf niet zo kapot van. Ben er een paar keer geweest, maar ik vond hun collectie niet echt bijzonder en ik vond het ook onoverzichtelijk.

In Garderen zit trouwens Heja, de trailerdealer, en die heeft ook een ruitersportzaak op het terrein. Goed assortiment en normaal geprijsd. Ik vond het een prettige winkel!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 18:26

Ja, ik bedoel in Bussum, daar ben ik al eens geweest, vind het ook geen super winkel...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:50

Nulla tenaci invia est via

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:25

Ik was altijd vaste klant bij Horseland toen het nog gewoon Horseland was (nog niet bij het Hypo-gebeuren). Ik vond het toen altijd wel duur, maar wel goede service. Heb daar ook mijn laarzen op laten meten, ik werd heel goed geadviseerd.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:33

Wat dacht je van Fugers in Soest, http://www.fugersruitersport.nl/ ? Een echte aanrader hoor. Iets duurder dan Divoza of de Hyppo's, maar een stuk betere kwaliteit, mensen die weten waarover ze praten en das wel wat waard.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:39

Ik heb een aantal jaren zowat aan de overkant van Horseland gewoond, maar ging vaak naar Fugers in Soest.
Waarom, betere service en ik vond Fugers ten opzichte van Horseland een stuk goedkoper en betere kwaliteit.
Haha!

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 19:36

Fugers zit ook wel dichtbij... misschien moet ik daar eens een kijkje nemen Knipoog
Horseland valt nu wel af, hihi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie