Praten tegen je paard = raar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 13:13

ja ik praat ook vaak tegen gisela:)
en dat is helemaal niet raar:D

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 14:04

ik praat ook meestal tegen Jamy hoor. Tijdens het rijden als ze braaf is of juist niet, als je bv tegen de hand aanspringt zeg ik ook zoeits van niet zo tegen de hand of zwaai niet zo uit. Toen ze een paar weken geleden opeens heel raar deed en opeens ging rodeo-en zat ik de rest van de terugweg tegen haar te praten van dat ze niet zo raar moest doen dat ze dat nooit doet enzo, maar grote problemen vertel ik liever aan iemand die ook wat terug kan zeggen.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:14

Tja, ik hang ook hele verhalen aan mijn paardjes hoor! Ik vind het best wel belangrijk tegen je paard te praten. Ik denk ook dat ze zo meer vertrouwen in je krijgen. Soms is het ook leuk als je gaat wandelen en alles is stilletjes. Je hoeft natuurlijk niet uren aan een stuk te praten, rust is ook goed. Sommigen zeggen dat paarden je niet begrijpen, maar ik denk dat ze heus wel doorhebben wat je zegt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:13

Oej, dan mogen ze mij wel afvoeren naar het gekkenhuis, dan ben ik echt weird! Ik praat tegen mijn pony, ik zing zelfs tegen mijn pony en soms vraag ik dingen ( alsof ie antwoord terug geeft Verward ) het is gewoon een gewoonte. Als ik hem roep is het ook niet alleen *brammie*, maar hey lieve poepiewoepie, sta je lekker naar eurosport te kijken ( als ie uit het raam loert ) Allemaal van dat soort dingen... Ben geloof ik wel erg wappie

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:02

praat heel veel tegen haike, meestal over haar eigen gedrag. Als iets heel slecht gaat begin ik altijd tegen haar te praten. Altijd zeg ik dan (ironisch): ' Moeilijk he?? Echt moeilijk he? Dat snap je natuurlijk niet' . Als het echt goed gaat ben ik ook altijd aan het banketstaaf, sommige kinderen uit mijn les liggen dan helemaal dubbel en kijken mij heel raar aan. Tegenwoordig zijn de meeste het wel gewend.