bit test

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:27

Volgens mij is die test vooral voor de lol bedoeld, want waarom zou het beter zijn om je paard te overladen met wortels en appels dan af en toe een suikerklontje als beloning?

Niet zo serieus nemen zo'n test, zo is het vast niet bedoeld...ik had btw 68 punten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:33

[quote="Elise"]Weetje, de mensen die hier nou het hardste roepen dat de Bit dit keer penny-achtig was... waarom doen ze dat en zetten ze hier niet gewoon de uitslag van hun test weg? Heel persoonlijk denk ik dat dat is omdat deze uitslag niet zo hoog was waarschijnlijk.
Ik vond er niets, maar dan ook helemaal niet kinderachtigs aan... [quote]

Speciaal voor Elise: 64 punten dus ze hebben errrrreg weinig te klagen/hinniken.
Waarom ik zeg dat het Pennyachtig is? Omdat het zo is, heel simpel. Kijk eens naar hoe de antwoorden geformuleerd zijn, dat is toch te kinderachtig om los te lopen?
Misschien zit het verschil in Pennyachtig of niet een beetje in ons leeftijdverschil ofzo Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:47

zie je wel heb hem gewoon niet gehad deze maand Verward

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:21

Ik had 66 punten Haha! Lovers Een droompaard met droomeigenaar Haha! Schijnheilig

BTW ik vond er niets pennyachtigs aan... zal niet in verschil van leeftijd zitten Schijnheilig Okay bij sommige vragen had ik ook een ander antwoord willen geven wat er niet tussen stond maar ik denk dat dat voor alle testen wel geld... je kunt nooit iedereen tevreden stellen Verward

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:31

Persoonlijk heb ik me bescheurd om de antwoorden: het was duidelijk niet serieus bedoeld, maar gewoon als geintje, met typische Bit-humor. Ik heb de test dan ook niet gedaan. Maar ik zal vanavond even aan mijn paarden vragen of ze echt gelukkig zijn, ik denk het niet.... ze krijgen veel te weinig te eten....

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:46

Tuurlijk stonden er vragen bij waar het precieze antwoord niet bijstond. maar zo moet je ook niet zien denk ik. het gaat om het idee, dat je er eens bij stilstaat of je paard het nou echt wel zo goed heeft... En wat het juiste antwoord moet zijn kan je je wel bedenken zonder de antwoorden te zien. En het is toch een feit dat de meeste mensen helaas geen JA kunnen zeggen bij het goede antwoord!?
En dat leeftijdsverschil... ach, je bent zo oud als je je voelt toch?

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:05

Naar mijn mening moet je niet door de Bit aan het denken worden gezet of je paard het wel goed heeft...

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:22

Als ik moet gaan geloven dat mijn paard minder gelukkig wordt van de gedachte dat ik hem ooit zou verkopen..
Nou ja, grappige test, maar ik zou 'm inderdaad niet serieus nemen Lachen

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:38

Miran schreef:
Naar mijn mening moet je niet door de Bit aan het denken worden gezet of je paard het wel goed heeft...


Dat is ook mijn mening! Maar toch hoor en zie ik zovaak mensen een ander beeld van 'goed voor het paard' hebben, dat ik de aandacht die Bit dit keer aan dit onderwerp besteed juist heel goed.

Cowgirl

Berichten: 23747
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:14

Ik heb de test ook gedaan.
Sommige antwoorden waren echt dom.
Mijn mijn paarden hebben dus geen stal! dus 0 punten.
Maar de optie loopstal stond er niet bij. Mijn paarden hebben dus een loopstal.

Ook dat voeren vond ik maar dom, en dat van die zadels ook.

Ik kwam toch nog boven de 60 uit hoor.

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:25

Citaat:
Ik vond het een gruwelijk hoog Pennygehalte, en dat in combinatie met veel te veel typ- en schrijffouten en veel te veel advertenties, maakt dat Bit in de wat-leest-Sonja-graag-test errrrrrrrreg laag begint te scoren....


Dat vond ik nou ook, heb me echt zitten ergeren aan al die fouten(zo moelijk is een controle voor het blad naar de drukker gaat toch niet?) en vond er ook meer advertenties instaan dan normaal...Dacht dat het aan mij lag Haha! Moest soms echt 3 blz. omslaan om bij het volgende artikel te komen...Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:34

Wie heeft er een scanner?
En wie heeft zin om te scannen?
En dan ook nog zin in te uploaden? Schijnheilig Haha!

Ik zou de vragen wel eens willen lezen

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:20

Cowgirl schreef:
Ik heb de test ook gedaan.
Sommige antwoorden waren echt dom.
Mijn mijn paarden hebben dus geen stal! dus 0 punten.
Maar de optie loopstal stond er niet bij. Mijn paarden hebben dus een loopstal.

Ook dat voeren vond ik maar dom, en dat van die zadels ook.

Ik kwam toch nog boven de 60 uit hoor.


Dat had ik nou ook! Lex staat ook dag en nacht buiten. Hij's een kruising shetlander, dus is het ook niet nodig dat hij op stal gaat. Verder is hij juist helemaal niet gelukkig op stal, hij schuurt zich kapot, en wil altijd zo snel mogelijk naar buiten (hij heeft weleens op stal gestaan). Dus... Lex = gelukkiger op stal? Nee.
Maargoed. Ik had ook nog meer dan 60 punten.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:58

Ahem. Ik heb de test voor Pjelk ingevuld. Die staat in de manege en is dus naar ik dacht het meest ongelukkig van mijn twee paardjes. Ik ben dus maar van het slechtste uitgegaan maar scoorde toch 43 punten. Pjelk behoort gelukkig nog net tot de gelukkige paardjes Lachen

MirandaMax
Berichten: 172
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:32

Ik weet niet meer hoeveel punten ik had. Ik had geloof iets in de 50.
Maar in ieder geval, de uitslag was dat mijn verzorghaffie vrij gelukkig is.