Help wat moet ik doen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brithany

Berichten: 96
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: holland

Help wat moet ik doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 17:00

Mijn vriendin staat op een manege waar ze het best wel naar haar zin heeft maar het is ongeveer 10 min rijden met de auto .
Ze stond ook ingeschreven in een manege op loopafstand van haar huis 2 min.
Nu is ze gebeld dat er een stal leeg staat en ze moet snel beslissen.
Ze heeft een dochtertje die nu alleen kan als mama haar weg brengt met de auto en weer ophaald ,en anders kan gaan elke min.van de dag.
en ook een vriendinnetje van haar staat op die nieuwe manege dus die gene die dichtbij is.
de faciliteiten zijn het zelde ,alhoewel ik denk dat op die nieuwe manege de paarde dikker in het stro staan en meer hooi krijgen,en haar paardje staat nu in een buitenstal en gaat anders naar binnen.
Bij die nieuwe ,die dichtbij zit ook weidegang en dat heb ze nu niet.
Ze wordt nu egelijk overdondert en weet niet wat ze moet doen ,wat zouden jullie doen ,kunnen jullie mee denken met haar.
Brithany.

Kom eens op mijn homepage kijken. http://www.pbase.com/mupoch


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:39

Lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze Verward Als het paard het op beide locaties even goed heeft, moet daarna de mate van tevredenheid van het baasje de doorslag geven. Dichterbij, vriendinnetjes, weidegang....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:13

Ik zou die keuze ook heel snel gemaakt hebben en m´n paard de zelfde dag nog verhuizen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:30

De "nieuwe" stal. Zoals je zelf zegt, heeft het paard het daar net zo goed. Kies dan voor het gemak van de eigenaar.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DinaxUllie, gerlienke, lovelynutia, puppy1128, xHaithi en 23 bezoekers