Een paar vraagjes...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23367
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 10:54

Hoi,

Pol heeft best wel last van vliegen, nou hoorde ik dat ik haar dan knoflook moet voeren, maar hoeveel dan?? Er zijn wel van die potjes gestampte knoflook te koop, en er zijn speciale knoflookpillen voor mensen maar volgens mij is zelf persen altijd nog goedkoper of zie ik dat verkeerd?

En dan het 2e vraagje..
De kinderen van de staleigenaar kwamen laatst vragen of ze Polly sla mochten voeren. Ik heb maar nee gezegd omdat ik verder ook niet weet of het kwaad kan. Ik weet dat het bij konijnen diarree veroorzaakt, maar bij paarden?? Ze krijgt wel altijd witlofwortels en witlofbladeren (ze staat op een witlofkwekerij) en die wortels zijn helemaal het einde.
Ik hoop dat jullie antwoord weten.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:00

Ik denk dat zelf knoflook persen ed, duurder is dan snippers/gruis kopen is. Wij voeren ze altijd foeneknof. DAt werkt heel goed, gewoon 2x daags een schepje (zit er meestal bij) over het voer.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:03

Ik geef een van onze paarden die ook last heeft van zomerexceem elke dag 4 teentjes verse knoflook, in stukjes gesneden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Saranghea en 34 bezoekers