Hoe een shetlanderhengst te huisvesten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Hoe een shetlanderhengst te huisvesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 19:39

hoihoi

ik heb een gigaleuk shethengstje gezien, te koop dus. Hij heet nu Robin of Arendsoog. Maar ik kan hem niet bij Snowdon op stal houden.. Nu zat ik zo eens te denken... Stel dat ik een stuk land huur of koop,of wat dan ook, waar moet ik rekening mee houden als ik hem samen met iets wil plaatsen?

Of als iemand in de buurt van Dronten(ikke op kamers en snowdon) of Etten-Leur (thuisfront) nog een plekkie heeft....

groetjes leon en snowdon


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:41

Zoiezo dat het hek hoog en laag genoeg is want ze zijn een kei in ontsnappen Haha!
Kun je de pony niet bij een boertje zetten die al pony's heeft?
Das gezelliger voor het veulentje.. En beter

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 20:06

btw: hij is drie jaar oud, maar een echte mini, vandaar dat -tje Lachen en ik wil sowieso gezelschap voor hem, eventueel snowdon zelf, maar t liefst andere wezens van ongeveer gelijke grootte Lachen

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:58

Dat was ons vorige hengstje.. (hoorde net van Esme dat hij te koop staat) Neem aan dat er niet veel hengsjes zijn die Arendsoog heten Haha!
Het is echt een lieverd..
Ik ben echt heel erg telleurgesteld dat hij nu alweer verkocht wordt, wat bezielt mensen toch om ZOMAAR een paard te kopen er niet eens over na te denken!?
We hebben hem denk ik nog geen maand geleden aan Henk verkocht en d8 dat hij het daar goed zou hebben.
Als ik dit van te voren had geweten was hij niet weggegaaan naar hem.. Maar goed, dat is achteraf.
Ik hoop dat hij het nu wel goed gaat krijgen...
Het is echt een leukerdje, heeft alleen wel veel pit. Samen met ons andere hengstje ging het niet met hem (ze beten elkaar gigantisch, vandaar reden verkoop)
In combinatie met mijn eigen ruintje ging het wel beter, maar ook nog wel vechten. Hij heeft nu natuurlijk ook gedekt dus zal ook wel manser zijn geworden Haha!
Maar mail maar als je wat meer info over hem wilt, of foto's...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 21:13

Ik was dus al lang op zoek naar ene shethengst met lekker veel pit, al voordat ik snow had. Nu zit ik echter met het probleem wat ik beschreef in mn beginbericht... Ik hoop dat ik wat vind, dan zijn er misschien binnenkort nog wel meer ook (wel of niet van mij). Maar ik heb je al gemaild!

groetjes leon en snow

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:47

schuilstal/afdak, iig iets waar ie droog kan staan/liggen.
Bij voorkeur breed stroomband, houten hekken of sloten, want dit zijn idd boeienkoningen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, fokfanaat en 34 bezoekers