Bandages

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

FlairS

Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 10:00

Hebben jullie dat nou ook,of hebben die paardjes van mij echt van die dunne pijpbenen?
Bij alle bandages die ik koop passen de klittebanden niet.Bij de bandages van BR is het zelfs zo erg dat ik ver voorbij de klittebanden uitkom.

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:03

DAt probleem heb ik ook. Als ik klitteband bandages gebruik, dan loopt mijn paard met een soort mega dikke scheenbeschermers om Haha! Vandaar dat ik altijd de ouderwetse bandages met lintsluiting gebruik, dan heb ik dat probleem niet.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:09

tip, gebruik bandages met touwtjes (doe er wel een extra klittebandje om heen!!)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:27

Ik heb elastiche bandages en die hebben zo'n sluiting die je door een ringetje haalt en dan weer terug doet. Die passen wel altijd (tot nog toe) Bij de gewone bandages heb ik dat probleem ook, dan doe ik er van die losse klitteband bandagebandjes omheen. En dan zit het wel weer stevig.

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:33

Ja dat heb ik ook met fleur! Ik doe ook wel eens van die losse bandage bandjes erom heen! Dat helpt wel een beetje. Maar ze blijven zowieso wel zitten

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:44

ja ik heb het ook en ik zou niet weten hoe het komt.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 13:33

Die elastische bandages met zo'n ringetje zijn inderdaad handig.Die heb ik ook wel.Ik denk dat ze die stukjes klitteband die op de bandage zitten misschien langer moeten maken,dan zijn ze voor meer paarden geschikt.

yreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:38

Ik heb dat probleem gelukkig niet, want elastische bandages vind ik niks, dan moet je weer onderlappen gebruiken en dan heeft ie helemaal van die rare dikke poten (nou ja als je het goed doet valt het wel mee, maar ik vind ze onhandig) en die met het touwtje dat lukt me niet, dat blijft bij mij helemaal niet zitten..hehe gelukkig kan ik het op de meest simpele manier doen: Lang leve de klitteband bandages!!

Maar succes ermee Lachen

I'm going to rule the world

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie