weet iemand hoe ik een pony terug kan vinden?

Moderators: Just_Sannee, Amaryllis, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

holly

weet iemand hoe ik een pony terug kan vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 23:49

Hallo,
zo hier en daar heb ik wat advertenties gezet omdat ik graag mijn oude pony terug vind.
Ook hier op bokt heb ik gekeken of iemand hem kent maar tot nu toe nog niemand.
Het gaat om een appelschimmel ruin van zo rond de 20 jaar oud met papier.v downland folklore.
Hij heeft Z dressuur gelopen en wie weet loopt hij nog wel af en toe een wedstijdje.
Aangezien er op mijn advertenties geen reacties komen wil ik kijken of ik hem op een andere manier kan terug vinden.Hij is welsh x arabier dus hij staat ergens geregistreerd maar waar(ik denk welsh)
Kan je eigenlijk doormiddel van zo'n papier nagaan waar hij nu is?en waar op internet kan ik dan het beste kijken.
Ook andere tips zijn welkom hoor.Ik wil heel graag weten waar hij is(als hij er nog is).
Kan iemand me helpen?

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 07:08

Als het jouw eigen pony was: Aan wie heb jij hem destijds verkocht? Of als het je verzorgpony was kun je aan de vorige eigenaar vragen of hij het nog weet.
Dan kun je die mensen proberen op te sporen. Misschien weten zij meer, ook als ze hem weer hebben verkocht kunnen ze je allicht meer vertellen.

* To Belg, or not to Belg *

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 08:02

via 't stamboek ?

:evaw:

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 08:55

Waarschijnlijk heeft hij dan NRPS papieren
Via de NRPS kun je er waarschijnlijk wel achterkomen waar hij is, maar alleen als je nieuwe eigenaren het papier hebben overgezet op hun naam, niet iedereen doet dit.

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 11:10

Ik heb deze pony gereden en toen is hij verkocht aan een meisje wat later met mij de pony ging rijden.Zij kon er niet mee overweg en toen is hij naar zeeland gegaan,vanuit daar is hij weer verkocht omdat ze 18 werd.Ze dacht naar brabant ergens maar weet het niet zeker en dus kan ik hem niet meer vinden.Dat was zo'n twee drie jaar geleden.
Zijn vader is welsh is hij dan niet op papier van welsh ingeschreven?
Weet iemand welke site ik kan navragen waar hij is.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 11:13

Als je de stamboek naam weet -> bellen met NRPS of Welsh
succes

:evaw:

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:00

Hij kan bij Welsh en NRPS ingeschreven zijn. Dat ligt er net aan wat de fokker heeft gedaan en of hij hem al ingeschreven heeft.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 22:21

hij had papier.Hij komt van een fokker met de stalnaam ponny.Dus hij heet oficieel ponny power shadow.
Maar waar kan ik dat op internet op zoeken dan?Ik weet zo namelijk niet echt al de telefoonnummers!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie