Waar zou je liever staan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:22

Nou dat is dan helemaaaal geweldig! Doen dus!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 18:59

Ik heb het er al eens met je over gehad Gomir! Lachen dus jij ik vertel wel alles maar jij onthoud niks, tss en dat zit op de universiteit?
En er is geen binnenbak in de buurt hoor, dus dat is geen optie, het strand natuurlijk wel maar dat is als het echt koud is ook niet echt wat met Flair *LOL*

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:05

Tja, moeilijke keus, is er geen andere keus?
Zijn er geen andere stallen in de buurt?

Ik zou zelf even verder kijken.
Thuis doe ik bijna alles zelf, behalve Chriss naar buiten zetten (normaal wel naar binnen) en ruwvoer voeren (krachtvoer doe ik weer wel).
Dit kan, omdat ze thuis staat.

Zou ze verder weg staan, dan zou het niet kunnen.
Ik heb verder weg gestaan, maar daar werd gevoerd.
En dat vind ik een belangrijk onderdeel, want ik kan gewoon niet voor schooltijd nog naar mijn paard toe als ze niet thuis staat.
Buiten zetten deed ik na schooltijd, en uitmesten deed ik iedere dag zelf.
In de vakantie was er geen probleem (kwam er altijd al 1 maal per dag, vaak 2 maal, af en toe 3 maal), maar als ik naar school moest wel, want dan had je gewoon minder tijd (3 maal kwam ik zeker weten niet meer, soms 2 maal, maar meestal 1 maal maar dan heel lang, ze stond dan ook buiten, er werd gereden en uitgemest).

Ik zou het dus heel fijn vinden als iemand het voer en de weidegang regelde, zomer en winter.
Want een pre was dus ook weidegang, ik vind dat een paard ook in de winter enkele uren naar buiten moet kunnen.

Voeren werd dus wel gedaan, buiten/binnen zetten niet, uitmesten deed ik toch al liever zelf.
Thuis geen bak (binnen noch buiten, daarvoor ging ik naar de manege), daar wel (is manege), 2 binnenbakken altijd, in de zomer ook een bak buiten (nu in winter en zomer ook 2 hele mooie buitenbakken).

Er moet dus gewoon voor mij gevoerd worden, ik kan dat dus niet altijd zelf.
Weidegang is heel belangrijk, makkelijk zou zijn als iemand er voor zorgde, eventueel kan ik het zelf.
Uitmesten deed ik toch al en wil ik ook.
Binnenbak is heel handig, thuis had ik die niet, maar reed er heen.

Ik zou dus verder zoeken, kijk, een perfecte stal vind je haast niet, maar beide stallen hebben erge zwaarwegende nadelen (voor mij dan iig wel).

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 19:09

Er is verder helemaal geen stal die ook maar in de buurt komt van mijn eisen, deze 2 komen dan het dichtst in de buurt!