Gezocht vorige eigenaresse Lars (L237) & veulen?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

IlsjePilsje

Gezocht vorige eigenaresse Lars (L237) & veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 18:15

Ik heb mijn fjord Lars nu zo'n 9 jaar. En ben eigenlijk al de hele tijd op zoek naar zijn vorige eigenaresse. Het probleem is dat zij hem nooit over heeft laten schrijven op haar naam, zodat hij van de fokker overgegaan is op mijn naam. Lars stond bij een man Mc Lint of zo ergens onder Roosendaal. Het verhaal is eigenlijk heel raar. Het meisje van wie Lars was, is toendertijd verhuist naar Zwitserland of zo. Toen ze daar eenmaal woonde heeft ze die man opgebeld dat hij Lars maar moest verkopen om de nog openstaande rekening voor de stalling te verrekenen Verward
Op zich een vreemd verhaal maar misschien dat iemand zich zo'n soort verhaal herinnert? Het probleem is dat ik ook geen kontakt meer kan krijgen met die man. Brieven geschreven, gebeld maar geen gehoor.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ook heeft Lars voordat ik hem op ging halen nog 1 keer gedekt. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan, maar de afgelopen paar jaar begin ik mij toch af te vragen of daar nog een veulen uitgekomen is. Wie o wie kan mij daar verder mee helpen. Het enige wat ik weet is dat de merrie ook in de buurt van Roosendaal heeft gestaan. Lars heeft als het goed is in de laatste week van mei 1993 deze merrie gedekt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie