Erg verdrietig: Hoefsmid 1/2 jaar uit running

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnneOmie

Erg verdrietig: Hoefsmid 1/2 jaar uit running

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 10:09

Ik ben echt erg verdrietig en zit een beetje met mijn handen in het haar.... Huilen Ik kreeg net door dat mijn hoefsmid voor een half jaar uit de running is i.v.m. een rugoperatie. Hij zou 20 oktober naar me toe komen maar helaas gaat dat nu niet door. Het is een hele goede, lieve en geduldige hoefsmid en ik was zo blij met hem. Ik vind het voor hem natuurlijk ook heel erg en over een half jaar wil ik hem heel graag weer terug maar mijn paardje kan niet nog een half jaar op zijn voorijzers blijven lopen.

Mijn vraag is: kent iemand nog een goede/geduldige hoefsmid in omgeving van Aalsmeer/Amsteldveen/Schiphol Oost Verward

Helaas begint bij mij nu ook het hoefsmid drama..... Huilen

Groetjes,
Annemieke

Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:06

Oww, dat is echt balen..
Hier in de omgeving is het zo moeilijk een hoefsmid vinden..
Probeer www.hoefsmid-noordholland.nl eens... Stond laatst in de krant, dus wie weet!?
Mag ik vragen welke hoefsmid jij hebt/had???

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 15:59

Rik Segers. Ik stond voorheen in Oostzaan en daar kwam hij ook naartoe. Ik ben erg tevreden over hem dus ik baal echt gigantisch en kan helaas geen half jaar wachten. Ik ga wel even kijken op hoefsmid-noordholland.nl en hoop iets te vinden.... Thanx voor je reactie!!

Groetjes,
Annemieke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie