goeie hoefsmidt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nemocasimir

Berichten: 171
Geregistreerd: 07-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

goeie hoefsmidt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 21:20

hallo,
wie weet een goede hoefsmid( of juist een slechts) in de omgeving van zoetermeer??? en wat is ongeveer de prijs voor geen ijzers, 2 voorijzers, of 4 ijzers???
Laatst bijgewerkt door nemocasimir op 01-10-02 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:00

Smid met dt, das wel heel creatief!

nemocasimir

Berichten: 171
Geregistreerd: 07-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 22:04

Margreet schreef:
Smid met dt, das wel heel creatief!


ow hihi Geld, geld!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 18:05

Ik wens je veel succes, want makkelijk is het niet op dit moment bij mij in de buurt, dus ook bij jou zal het wel niet makkelijk zijn.
Ikzelf ken twee hoefsmeden goed, die naar mijn mening goed beslaan. Één daarvan komt bij mijn kennis en is goed, maar neemt geen klanten aan. En als hij het al wel deed duurt het echt ontzettend lang voor hij komt. Zelfs weken van tevoren bellen werkt niet.
de andere komt bij mij. Is nog niet al te oud en beslaat goed (is mijn mening, maar zijn andere soms niet mee eens). Hij komt 5 jaar bij mij en is ook 5 jaar hoefsmid. Maar is pas overspannen geweest heeft veel klanten laten vallen en neemt niemand erbij.
Dan heb je er nog één die nog wel klanten aanneemt volgens mij, maar moet even kijken of ik daar het adres van kan vinden en weet ook niet waar die woont (of die wel naar Zoetermeer wil).
Dan nog ééntje die in Boskoop woont, maar helaas volgens velen niet goed beslaat. (Zelf weet ik er niets van).
Ik zou even een pb sturen, ik ben weleens aan het zoeken geweest naar een andere hoefsmid (ze zeiden dat de mijne niet meer besloeg) en heb een lijst gemaakt. Heb jij misschien wel wat aan.

En wat ze rekenen variërt. Ga ongeveer uit van €20 voor bekappen. En op twee ijzers weet ik niet, maar 4 ijzers (incl bekappen) ongeveer €65. En met stiftgaten ongeveer €75.