wat zouden jullie nog graag met je paard doen????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:20

Weer normaal kunnen rijden met Bokai....
starten met wedstrijden waar we nauwelijks aan begonnen waren...lekker buitenrijden.
Springen waar ze dol op was en wat nu nooit meer kan..

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:22

Dorine schreef:
Fiew. Lips are sealed Komtie:
Ik wil gezond worden zodat ik 'normaal' met Cerise kan starten.

Wil met haar wedstrijden rijden, dressuur om te beginnen en dan in de lente springen erbij.
En dit regelmatig doen, zonder dat ik moet denken aan een lichaam die moe wordt, en de chemokuren tussendoor...

Zonder dat ik rekening hoef te houden met een lichaam die middagslaapjes moet doen, ook nog na de chemo.

Zonder dat ik hoef te denken aan een portemonnee die bijna leeg is omdat bijna alles opgaat aan homeopatische middelen die ervoor zorgen dat ik uberhaubt nog op Cerise kan RIJDEN.

Wat ik wil?
Ik wil leven met mijn man en de katten en Cerise.
Dat doe ik nu ook.
Natuurlijk....
Ben ook helemáál niet kwaad. Ben ook echt niet verbitterd.
Gewoon doorgaan. Keihard.
Niet wachten, nu beginnen met die start.
Ooit dan eindigt het gevecht.
Echt.
Echt? Scheve mond

Sorry... moeseffewakwijd... Haha!


Huilen Da klinkt zo zielig. Iedereen wil maar beter kunnen rijden en meer afwisseling enz. en jij wilt gewoon 'normaal' kunnen rijden Huilen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:25

xXIreenXx schreef:
Weer normaal kunnen rijden met Bokai....
starten met wedstrijden waar we nauwelijks aan begonnen waren...lekker buitenrijden.
Springen waar ze dol op was en wat nu nooit meer kan..


Dat klinkt ook al zo sneu Huilen

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:43

Ik het zelfde als jou Stef!!!!!!!!

Ik zou graag eens met Riccardo naar de zee willen...
Ik ben er twee keer geweest met paarden, maar tot 2 keer toe was Ric er niet bij.
De eerste keer ben ik met een andere Tinker geweest(MIKE), en de tweede keer was Ric net herstellende van een hoefzweer, dus het is me nog niet gelukt!
Maar het gaat er wel van komen..Wie weet Stef kom je mij dus wel tegen wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahhaa
Echt een rit langs de branding met mijn eigen knollie lijkt me zo erg gaaaaaaaaaf..

Dus dat staat boven aan mijn lijstje met de dingen die ik nog met Ric wil gaan doen..

Mon-nikky

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:52

Een keer heerlijk met hem door de bossen crossen met wat boomstammen tussendoor.... Helemaal alleen, alleen met Pink....

Waarom het niet kan?:

* Ik vind hem te smal, voel me er niet fijn op. Ook de reden dat ik niet rijdt.

* Ik vind hem te jong, misschien als hij 4,5 is??

* Hij kan niet springen Tong uitsteken (Met iemand erop)

Verder ben ik nogsteeds aan het wachten op 2span he...
Het komt wel steeds dichterbij Schijnheilig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:55

Dorine schreef:
Fiew. Lips are sealed Komtie:
Ik wil gezond worden zodat ik 'normaal' met Cerise kan starten.


En JOU gun ik het het aller meest van allemaal!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:15

Helemaal mee eens Pinky_girl! Ik gun het Dorine ook het meest!!
Ik zelf zou zo graag een keertje een buitenrit willen maken, of gewoon een rondje polder maken, zonder dat hij stopt en omdraait en gek doet.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:37

Mag het ook een Penny-meisjes droom zijn ? Haha! Dromen

Ik zou dolgraag met m'n paardje wereldkampioen willen worden, liefst tijdens Indoor Brabant. Schijnheilig
Niet dat we zo goed zijn ofzo, of ook maar enigzins in de buurt kunnen komen; helemaal niet dus .
En dat het dan allemaal gewoon uit de lucht komt vallen, dat we "zomaar ineens" zo goed zijn dat we zoiets kunnen winnen.
Hoeft maar 1 keertje, lijkt me gewoon geweldig om het mee te maken !

Dromen mag he ?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:45

Ik wil heel graag met Tinka een keer 2 weekjes ofzo naar Vlieland.
Vlieland is bijna een tweede thuis voor mij.
En dan dus met Tinka en Pliva heen samen met mijn zus.
We willen dit echt heel graag en zitten er serieus over te denken, maar het is zo ingewikkeld en duur om je paard op Vlieland te krijgen.

Daarnaast wil ik heel graag endurance rijden met Tinka en misschien ook eens een dressuurwedstrijdje.

Ach, er zijn zoveel dingen leuk om te doen...

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:53

Dennis schreef:
Een keer een maraton met Dennis voor de kar! Lijkt me geweldig! Voorlopig mag ik blij zijn als ik een volte zonder kleerscheuren door kom.
En dat galoperen door de branding lijkt heel leuk. Maar Dennis kan het niet! Omdat dat water op en neer ging, ging hij slingeren en ging bijna op z'n mik.

Wat fout van mij! Ik vergeet Dien. Ik zou heel graag een X lekker met haar gaan springen. Springlesje, boomstammetje in het bos, misschien zelfs een X een wedstrijdje.
Helaas zal dit nooit gebeuren omdat het gewoon niet veilig genoeg is(ze is atactisch). Ik heb het wel met haar gedaan en we vonden het allebei geweldig om te doen maar de prijs hier voor was 8 dagen ziekenhuis waarvan 2 IC en meer dan 2 maanden lichamelijk herstellen en nog steeds snel bang zijn(alleen op haar, niet op andere paarden). En die prijs is mij te hoog om het weer te gaan doen.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:50

Ik zou met Mickey graag een keer een marathon rijden, en met Sarah wil ik heel graag endurance rijden.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:03

Met Fitz wil ik graag nog ZZGP starten, maar ik vraag me af of het er ooit van zal komen ...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:15

Normaal met Bill buiten kunnen rijden. Lijkt me heerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:16

Een jacht rijden in Engeland, achter de meute aan dwars door Wales Haha!
Helaas kunnen zowel mijn paarden als ik niet erg denderend springen, maar een mens moet wat te wensen houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:19

Gelukkig heb ik al een hoop gedaan met mijn paard, maar er zijn nog wat dingetjes. Ik zou graag een cross rijden met mijn paard na de benodigde training. Om een of andere reden denk ik daar een geweldige ervaring aan te hebben Verward. Een andere wens is een keer een reis maken met hem, ergens ver weg. Het liefst naar Ierland, mijn favo land, en daar dan veel samen zijn in de natuur en savonds bij het kampvuur ofzo. Van geen van beiden weet ik of het ooit waarheid wordt, time will tell.
Op een wat minder dromerige manier wil ik graag dat hij oud wordt en gezond blijft. Daarnaast wil ik graag dat hij nog beter gaat lopen enzo, dat supergevoel vaak meemaken, dat wil ik graag.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:20

Een cross rijden, dat lijkt me echt heel gaaf. En dan als het kan zonder eraf te vallen.

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 23:01

mijn droom is woensdag uitgekomen!!!! Pling
ik wilde al jaren lang eens met tinker buiten rijden en natuurlijk het liefst over het strand Lachen
nu is hij dus begin dit jaar verkocht en mocht ik woensdag langskomen en hebben we 2,5 (!) uur buiten gereden en ook over het strand!!!!
het was echt de mooiste dag van m'n leven Lovers
(odette bedankt voor alles)

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 08:59

Met Alfie een veulentje fokken voor mezelf. En over een jaar of 3, 4 gaat dat er denk ik ook wel van komen. Alleen nog een merrie zien te vinden. Ik heb er al wel een op 't oog alleen ken ik die eigenaar een beetje en die zal er een kapitaal voor vragen. En dat vind ik ook weer overdreven. Ik wil best betalen, maar 't moet wel leuk blijven.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 09:26

Zwemmen lijkt me ook geweldig met mijn merries, of galopperen over oneindige velden...
En natuurlijk heb ik zoveel wensen op dressuurgebied, maar daar ga ik gewoon keihard voor werken, al kost het me 40 jaar ofzo! Knipoog

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 09:28

De Veluwe trail rijden..

Geweldig lijkt me dat.. Nog even wachten tot ze wat ouder is Lachen

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 10:06

Ik zou graag een keer de ultieme kür op muziek rijden. Dat alles past, ik nergens aan hoeft te zitten bij wijze van spreken. Werkelijk dansen op muziek.
Echt een drie-eenheid gevoel, mijn paard, de muziek en ik. Lijkt me echt een kippenvel ervaring!!

Verder hoop ik vooral dat hij gezond blijft, nadat hij ruim bijna 3 jaar geleden, van de ene op het andere moment een peesblessure opliep, los in de paddock, even lekker gek doen en bingo, in 1 sprong raak. Daarna bijna een jaar aan de hand gestapt en pas na 2 jaar (-1 maand) weer gaan starten), dan kijk je toch anders tegen dingen aan.
Ik heb beseft hoe snel het allemaal over kan zijn. Gelukkig is het dit keer goed gekomen, maar je moet het toch maar afwachten.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 10:43

ik zou graag een keer naar het strand willen. en als het goed is gaan we dat in de herfstvakantie doen. bijna een week elke dag over een strand rijden!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:47

Ik heb ook veel wensen hoor.....

Ik wil dolgraag M-dressuur komen of zelfs Z met Voice (ook al is het in de onderste regionen, het is een grote droom van mij).
Ik roep al een paar jaar dat ik graag endurance wil gaan starten...dusse misschien ooit als ik de middelen ervoor kan vinden.
Verder hoop ik nog eens met mijn vader samen aangespannen wedstrijden te kunnen gaan starten met Jurga en Voice.
Ook wil ik al heel lang eens een keer ONDER HET ZADEL naar het strand met Jurga en een trektocht maken....lijkt me geweldig! Kwijl

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:51

Ooit zo goed kunnen rijden dat ik uit Kaminka kan halen wat er echt wel in zit... Frusty

Endurance rijden met Kaminka, daar heb ik haar tenslotte ooit voor gekocht... Frusty En anders misschien met Toon.

Binnenkort hoop ik voor het eerst eens met haar te springen (mochten jullie niks meer van mij vernemen, dan is dat niet helemaal goed gegaan.... Tong uitsteken )


Een vakantie met mijn paarden zit ook al jaren in de planning, lijkt me geweldig!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 22:05

ik zou zo graag een veulentje willen fokken maar dat kan niet want Moon is geen meisje .en ik zou ook graag willen crossen en dat kan ook niet want dat durf ik niet .
verder doe ik alles met hem wat ik leuk vind ,superpaard. Haha!
buitenrijden .strandritten ,dwars door t dorp .wedstrijden, bossen,hij vind alles goed .maar rondjes in de bak draaien vind ie nog t leukst Lovers