Wat betalen jullie voor huur van een kastje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Wat betalen jullie voor huur van een kastje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 10:58

Ik krijg mijn spullen dus niet allemaal in 1 kast. Nu had ik 'stiekum' al een tijdje een oud kastje 'extra' in gebruik, maar omdat alle kastjes nu bij elkaar geplaatst zijn ben ik naar de manegehouder gegaan en opgebiecht, omdat waarschijnlijk andere pensionklanten dit gaan zien en hij dan problemen krijgt. Ik wilde hem 50 euro geven om dan aan te geven dat ik het kastje huur en als er dus meerdere pensionklanten zijn die ook een extra kast willen dat zij gewoon een tweede kast moeten huren.
Maar mijn vraag.... wat is gebruikelijk, uberhaupt betalen. Hoe gaat dat bij jullie?


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:00

gewoon zelf een eigen kast maken en er neerzetten....

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:17

Wij hebben op stal allemaal een eigen kastje en spullen die jeniet kwijt kan zet je lekker voor je stal neer. We staan maar met 7 paarden op stal, dus ideaal! We hoeven er niks extra's voor te betalen!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:29

Niet alle stallen zijn er even blij mee als mensen maar overal hun eigen kasten gaan neerzetten. En ik kan me ook voorstellen dat het voor de veiligheid niet is toegestaan om spullen voor je stal neer te zetten...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:32

Een extra kastje kost bij ons 50 Euro in het jaar. Je kunt ook een eigen kast maken of laten maken en die bij je stal zetten. Je krijgt standaard 1 kastje bij je stal maar die is gewoon veel te klein voor al je spullen. Ik heb er nu 1 extra bij en heb dus een kastje boven en onder.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:36

bij ons is het 10 euro per maand, dan heb je zo'n grote staande kast. Aangezien ik zelf al zo'n kast had, betaal ik niks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:13

Bij ons krijg je gewoon 1 kastje per paard en that's it. Geen rotzooi in de gangen zetten oid, geen eigen kasten in de stal. Orde en netheid voor alles, ook ivm veiligheid. Van troep in het gangpad krijg je spijt in noodgevallen en dan is het te laat.
Wij betalen overigens ook geen huur voor de kastjes, dat hoort gewoon bij het stalgeld.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:35

Bij ons krijg je er gewoon een kastje bij als je paard er gestald staat.
Dat is inbegrepen bij het stalgeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:52

Ik ben een mazzelaar die een 2 kastje er bij kon huren. Bij ons stallenblok zijn er 2 kastjes meer dan stallen. Ik betaal voor mijn extra kast 30 euro per jaar. Bij het stalgeld zit gewoon het gebruik van de andere kast bij.

iloon
Berichten: 209
Geregistreerd: 25-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 14:59

ik betaal 4,50 euro per maand

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:54

wij hebben ook gewoon een kast per klant (of paard Verward )
maarja wij betalen er lekker niets voor Tong uitsteken

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:02

Wij hadden op de vorige stal een zadelkamer met 1 zo'n steun, met een plank erboven per paard. Maar toen een ander meisje de stal overnam en er 'ineens' 1 van mijn hoofdstellen op haar zadel lag en later om haar paard hing (ik weet zeker dat ie van mij was, te zien door beschadigingen en ik was mijne kwijt) heb ik een kast gekocht en er neergezet.

Nu gebruik ik de kast op mijn huidige stal en het bevalt super. (zo'n oude kantoorkas"t)

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:46

Mickey schreef:
Bij ons krijg je er gewoon een kastje bij als je paard er gestald staat.
Dat is inbegrepen bij het stalgeld.


Bij mij ook...alleen is hij wel erg klein. Ik kan er niet al mijn dekens in kwijt, en dan heb ik nog poetsspullen e.d. Dus ik moet met de tijd ook iets gaan verzinnen Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:50

Ik heb een eigen kastje, maar als ik een kastje van de manege erbij wil hebben dan kost dat 50 euro (eenmalig)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:54

Wij hoeven niets te betalen voor je kastje. Ik heb een vrij grote waar makkelijk twee zadels in kunnen.

Hieronder een foto van mijn kast. Mijn dressuurzadel ligt thuis. Wel een troep he?
Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annick96, desi92, Marilu en 124 bezoekers