Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KsVrPy schreef:Dank je wel.@Tinkerloos
Complimentje.Je bent veel afgevallen zeg.
Blingh schreef:ik ook nooit, onzin. Gooi gelijk het zadel erop!
Sentido schreef:iemand al getemd?
Sentido schreef:Blingh schreef:ik ook nooit, onzin. Gooi gelijk het zadel erop!
en dan na het rijden bezweet terug zetten zeker
iemand al getemd?
lijkt me een beetje irrelevant topic aangezien ik me niet voor kan stellen dat er werkelijk iemand is die niet poetst
deborah26 schreef:whahah poetsen wat is dat..haal me paard zo van stal of het land(met een dikke laag modder erop) zadel erop gooien en rijden maar..whaha jij gaat zeker ook altijd de deur uit zonder te douchen, haar borstelen en tanden poetsen?dacht eerst dat je het 1 april geplaats had ,maar nee het is al eind april
Blingh schreef:en dan na het rijden bezweet terug zetten zeker
iemand al getemd?
lijkt me een beetje irrelevant topic aangezien ik me niet voor kan stellen dat er werkelijk iemand is die niet poetst
Shetfan schreef:deborah26 schreef:whahah poetsen wat is dat..haal me paard zo van stal of het land(met een dikke laag modder erop) zadel erop gooien en rijden maar..whaha jij gaat zeker ook altijd de deur uit zonder te douchen, haar borstelen en tanden poetsen?dacht eerst dat je het 1 april geplaats had ,maar nee het is al eind april
Maar je gaat ook de deur niet uit zonder paraplu/regenjas als het regent, en die hebben paarden dan weer in de vorm van een vetlaagje. Maar 'k moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of het echt bewezen is dat dat vetlaagje vermindert door poetsen. Misschien maken ze, door de masserende werking van borstelen, wel extra aan. Hmmm, interessant