Paarden kapper?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Paarden kapper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 13:16

Ik vroeg me af hoe duur extensions zijn bij paarden. Mijn bijrijdster heeft net al Layla's manen (tegen mijn wil) afgeknipt. 50 cm is eraf! Huilen
Heb ik 2 jaar voor gespaard om het zo mooi te krijgen, ondanks haar maneneczeem had ze al een behoorlijke volle en lange bos.. En nu heeft ze (hangende) stekeltjes. Het ziet er gewoon niet uit.

Wie weet een goede paardenkapper die extensions zet?

ilske

Re: Paarden kapper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:17

ooh wat erg!!
je bijrijdster de laan uit gestuurd? of was het een communicatie fout?

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:19

jeetje wat erg , en bijrijder weg zeker ? ik was echt gek geworden,

extansions lijken mij niet zo natuurlijk voor een paard maar het kan want dat hebben ze ook een keer bij een paard bij hart in actie gedaan in zn staart zodat hij weer vliege kon weg slaan gelloof ik,
alleen weet zo geen adres ervan

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:22

Ik zou als ik jou was gewoon een kapster met de juiste apparatuur vragen. En dan wel een die niet bang is voor paarden Ja Ook zou ik eens kijken of je niet ergens paarden haar vandaan kunt halen voor de extensions Ja

Hoe is het nu eigenlijk met de bijrijdster afgelopen?
Als die van mij dat zou doen, dan zou ik r dnek ik iets aan doen als ik zoveel moeite had gedaan Haha!
Aan de staart van Enzo komt ook niemand anders als ik, zo weet ik wel wat er met het ding gebeurt Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Sammyy op 22-04-07 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:23

nou, een normale kapster lijkt me echt helemaal niks,
ik weet wel een adresje van een echte paardenkapster, zij laat het echt heel natuurlijk eruit zien. http://www.depaardenkapper.nl kan niet makkelijker haha

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 13:25

Jazeker is ze de laan uitgestuurd. En tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waarom ze het heeft gedaan. Maar goed, dat terzijde.

Ik weet niet of ze hier in het noorden een paardenkapper hebben, kan niks op internet vinden. En het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat de kosten de pan uit rijzen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:43

-> VSW

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:55

Jee wat erg, dat lijkt me echt verschrikkelijk als ik ineens op stal zou komen en zn manen waren eraf Nagelbijten / Gniffelen Ik kan me voorstellen hoe je je voelt!
Ik weet geen paardenkappers, en al helemaal niks ni het noorden, maar ik kan je wel een suplement aanraden: Kerabol. Daar doe je elke dag een scheutje van door het voer, en je ziet de manen gewoon groeien! Ze gaan er ook ontzettend van glanzen, en het is erg goed voor de hoeven. Ik gebruik het voor mn tinker al zo'n half jaar. Ik heb hem vorige zomer de manen een beetje bijgeknipt omdat ze zo dun waren onderaan.
Even een vergelijkfoto:
Net na het knippen aan het einde van oktober:
Afbeelding
En begin december:
Afbeelding