paard in de wei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke20
Berichten: 7441
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: t beste durp

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:24

mijnpaarden staan dag en nacht op de wei. de wei ligt achter een huis en is meestal wel iemand thuis(familie) ik ga vaak weg.maar breng er wel erg veel vrije uurtjes door.als er iets is wordt of ik of mn vader gebeld.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:45

RUBYWHITE schreef:
Ik verkeer in de luxe positie dat mijn man gewoon "thuis werkt" dus er is altijd iemand bij onze en onze pensionpaarden aanwezig als ik aan het werk ben.
bij ons. Maar als we heel lang weg gaan, dan halen we ze meestal naar binnen , met uitzondering van de paarden die 24/7 buiten staan.

Sharon89

Berichten: 1548
Geregistreerd: 08-01-07
Woonplaats: Elst (Gelderland)

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:29

die van mij staat gewoon in de wei, bij mensen thuis, bij een honden en katten pension stalling, er zijn altijd mensen die er wel is langs lopen dus als ze zien dat er wat is grijpen ze in zeg maar..Haha!
Ik moet ook gewoon naar school enwerken enzo, ik ga er wel elke dag heen, maar ik kan er niet elke dag zijn.

SharonB

Berichten: 129
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Heiloo

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:39

_Mevrouwtje_ schreef:
mijn paardjes staan op een pensionstalletje.. en daar staan ze gewoon lekker de hele dag buiten,,.. Zonder dat ik erbij ben!

En de eigenaar van stal is ook niet altijd thuis

Zo is dat bij mij ook Knipoog

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:42

bij mij is m'n vader 9 vd 10x thuis. Maar dat betekent niet dat hij elke 5min op de paarden aan het letten is hr Tong uitsteken
maar goed ik heb er geen problemen mee of ze onder toezicht staan of niet, want wanneer er een paard ontsnapt staat gelijk de hele buurt paraat (spreekt uit ervaring, zo'n 3x al)

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:45

tsja... mijn paard staat in de wei altijd. en er is echt niet altijd iemand thuis op de boerderij waar ze bij staat. er is echter wer regelmatig even iemand om te kijken of alles nog goed gaat...

xLonneke
Berichten: 898
Geregistreerd: 23-02-07

Re: paard in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:24

Mijn pony staat meestal van 8uur tot 5 uur buiten. Behalve als ik 's middags ga rijden.
er is meestal geen toezicht, maar ze kunnen toch niet onstnappen enz.