Staartbeschermer, hoe bevestig ik die?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Staartbeschermer, hoe bevestig ik die?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 17:15

Hoi ik heb een staartbeschermer, maar ik weet niet hoe ik deze moet bevestigen. Help wie weet dit wel en kan mij het vertellen.


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:42

Heb je er eentje met een lint eraan? Die van mij van Lamicel maak ik met klitteband vast over de staartwortel en dan dat lint gaat over de rug en onder de dekensingel zodat ie blijft zitten. Er zijn ook neoprenen met enkel klitteband, dat is simpel, je neemt de grootste kant bovenaan en doet het klitteband dicht. Waar wil je hem voor gebruiken?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Re: Staartbeschermer, hoe bevestig ik die?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 22:31

monkey schreef:
Hoi ik heb een staartbeschermer, maar ik weet niet hoe ik deze moet bevestigen. Help wie weet dit wel en kan mij het vertellen.

Wil hem gebruiken tegen het schuren op stal. Ik heb inderdaad van iemand een staartbeschermer gekregen met een lint eraan. Dacht als dat hij achter een dekensingel bevestigd moets worden.
Heb je misschien nog een andere tip tegen het schuren op stal.

DubbelFun

Berichten: 88628
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:37

Beter dan het gevolg bestrijden(staart inpakken) kun je beter de oorzaak aanpakken Knipoog
Schuren doen paarden als ze jeuk hebben: wormen, muggentjes(eczeem) of gewoon loszittende haren.
Of uit pure verveling Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Josien_ en 95 bezoekers