What if...-aankoopdilemma

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:32

Leuk om te lezen dat je ondanks alle adviezen voor paard 2 kiest Haha!

Laat je even weten of 'ie door de keuring komt? En uiteraard willen we foto's zien Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:30

Ik besef nu pas echt dat Dees toch echt een paard heeft gekocht!
Vertel: naam, ras, kleur, stokmaat, afstamming, karakter, en FOTO's!!!!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:45

ik zou toch gaan voor dat 1e paard!die wou je het liefst!en anders krijg je er spijt van en het is banketstaaf voor die andere verkopen maar ja als jij dat andere paard liever wil zou ik dat toch doen!

Dees

Berichten: 18913
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 10:38

Neee, [naam verwijderd] niet zelf gekocht, sorry voor eventueel misverstand. [naam verwijderd]' vriendin heeft paard gekocht.
Oke, inmiddels ben ik er al zo bij betrokken (bezichtiging, vervoer, keuring, uitset aankopen) dat het gewoon voelt al heb ik hem zelf gekocht Haha!

Heb de vraag als hypothese gesteld, maar het is dus wel echt deze week gebeurd. Op de avond van plaatsing had ik nog geen idee wat mijn vriendin Marieke zou doen....

Marieke is ook zo opgewonden over haar aankoop, die heeft tal van loshangende vragen en overwegingen....
Zo moet ik de eerste dag dat ze het paard aan huis heeft ook de mobiele telefoon aanlaten zodat ze me 24/7 kan bereiken Clown voor het geval dat.

Naam Surinos, afstamming Furinos x Notaris x Courville, donkerbruin met heel kleine witte aftekeningen, 3,5 jaar, onbeleerd. 1.67m. hoog. Lekker veel beweging, superspringen.
Maandag middag is de keuring (16.00 uur: duimen voor Marieke) en, indien goedgekeurd, komt hij mee naar huis.