Wat vinden jullie van deze merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:18

het ligt eraan wat voor papier er bij zitten. is het een amerikaanspapier is het een koopje. maar als het een NAS papiertje is is het wel een rieele prijs. ik heb mijn appie zelfde leeftijd,duitspapier en ook geen mooie bouw(wat nu wel aan het komen is) niet beleerd voor de helft gekocht. maar ik moet zeggen dat ik mazzel heb gehad. en de mijne heeft een heel sprekend uiterlijk met mooie tekening. ik zou het er dus niet aan uitgeven. ik denk als je m' graag wilt hebben iets van 2000 euro max. moet uitbesteden.

vertrouwen komt te voet en gaat te paard.


Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:25

Ik vind het geen lelijk beestje, zeker niet, maar de bouw van het paard is niet mooi. En de foto is inderdaad helemaal niet goed genomen. De prijs is naar mijn mening gewoon te hoog al heeft ze papieren (als je d'r neemt zou ik haar eerst een paar weken op proef nemen)

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:55

Verreweg van mooi.Een kort gedroggie,beetje quasi modo typje.Erg stijl in het achterbeen en erg kort in de rug.Weinig tot geen bespiering en niet al te slimme eigenaren (wat doen die teugels los op de grond???)
In nog geen 3000 jaar dat ik daar 3000 euro voor zou dokken (=6200,- GULDEN!!!!!!!) Frusty

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:58

Hoi

Een apart paardje om te zien, lijkt westerngefokt, vandaar waarschijnlijk ook die steile en korte achterhand, dit is overgens een normale bouw voor zo'n type paard, ik vind persoonlijk de aftekeningen niet zo bijz(ik bedoel er zit meer schimmel dan echt appaloosa in, schimmels zoals deze worden ook tot het ap.stamboek gerekent, terwijl ze geen echte stippen hebben). wel een leuk, lief hoofdje zo lijkt het, als dit paard iets van westerngefokt is dan vind ik 3000 euro niet veel geld, maar dat moet je dan wel zeker weten, verkijk je niet teveel op het uiterlijk, als het paard je aanspreekt dan kun je er voor gaan. van een mooie tafel kun je niet eten zeggen ze welleens, maar natuurlijk is het zo dat het uiterlijk van een paard\pony je aanspreekt of niet dat hoeft niet te beteken dat hij/zij ook mooi hoeft te zijn.

veel suc6 met je keuze!
gr. cissie

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:11

Heel mooi zadel Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Ubermetrics en 31 bezoekers