Gezocht; vorige eigenaars van mijn pony!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Gezocht; vorige eigenaars van mijn pony!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 14:08

Hallo,

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaars van mijn pony.Ik ben hiernaar op zoek omdat ik niks bij haar heb gekregen,d.w.z geen papieren,entingsboekje enz.Entingsboekje wel,maar dit was niet haar huidige.

Ik heb Jamey (zo heb ik haar zelf genoemd,ze had nog geen naam) bij de handelaar Alex Verhoeven uit Geldermalsen gekocht.Jamey heeft daar in totaal 3 dagen gestaan.

Even wat informatie over Jamey.
Ze is goudvos,maar wordt in de zomer erg donker.Het is waarschijnlijk een kruising tussen een new-forest arabier x arabier,dus een 75% arabier en voor de rest new-forest.Dit kan ook iets meer of minder zijn,
aangezien Alex dat ook niet precies wist.Ze heeft linksachter een wit been,en ook een witte hoef.Voor de rest heeft ze drie gestreepte hoeven.Ze heeft ook een bles, die bovenaan iets van een druipkol wegheeft en verder netjes naar beneden gaat en onderaan iets naar links trekt.Jamey heeft een goed gespierde nek en een mooie bouw,en erg droge benen.Jamey is waarschijnlijk 8 jaar oud en meet rond de 1.50m bij de schoft.Het is een merrie.

Jameys karakter:
Jamey is bang van mannen,ze is waarschijnlijk vroeger door een man mishandeld.Onder het galoperen wil ze nog wel eens er vandoor gaan,en ze heeft erg moeite met veranderingen in haar omgeving. Tegen andere pony's is ze lief,maar nieuwe pony's verkoopt ze nog wel eens een trap.Ze heeft een onwijze hekel aan hoefsmeden en dierenartsen,en probeert te vluchten en/of hun plat te drukken.Heel af en toe stijgert ze wel eens,als ze iets heel eng vind,maar verder valt het enorm mee.Het zadelen vind ze opzich niet zo erg,af en toe hapt ze wel eens in de lucht.Ze is ontzettend leergierig en vind werken erg leuk.Jameys vertrouwen is erg moeilijk te winnen,maar zodra ze je vertrouwd gaat ze voor je door het vuur.

Typische eigenschappen:
Achter Jamey's linkeroor zitten littekens in vormen van vertikale lijnen.Dit waarschijnlijk van slagen met de zweep.Op haar linkerschouder zitten allerlei littekens,een soort van schaafwonden maar dan in litteken vorm.Waarschijnlijk is dit van prikkeldraad en/of zweep geweest.Deze typische plekjes gaan nooit meer weg.

Wie helpt mij,met de geschiedenis van mijn pony te vinden? Kent u/jij haar,of heeft u haar wel eens gezien? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met mij op!

06-23185221 OF
06-19304368

U kunt natuurlijk ook emailen,
shalane_luvez_tweety@hotmail.com

Op deze site zijn FOTO'S VAN JAMEY te bekijken:
http://www.geocities.com/paarden_liefde ... oboek.html

Alvast onwijs bedankt,
Shalane en Jamey


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 14:10

vind je het wel slim om je telefoonnr. op internet te zetten?

28-09-2007
Nothing compares too you...

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 14:25

Sorry Flair,
maar dit soort reacties helpen mij niet echt bepaald verder B)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 14:52

Ach als jij straks gestalked word dan heb ik je tenminste gewaarschuwd! Succes met het vinden van de vorige eigenaar!

28-09-2007
Nothing compares too you...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 16:02

ik denk niet dat ze meteen gestalk gaat worden asl ze een keer haar nummer op internet zet hoor.en dat moet ze dan toch zelf weten als ze dat wilt doen?maarja ik wil je toppic niet ophouden dus succes met het zoeken.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 20:50

nu s.v.p weer back on topic


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: future_vet, Galja, mirriejj, Plantje15, SandraWierda, snorkel1986, Vanes_6 en 139 bezoekers