Waar kan ik dit kopen ??

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Waar kan ik dit kopen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 11:08

Ik heb DE perfecte uitrijdeken gevonden op Ebay ,
echter kan ik 'm daar niet kopen , en ik vraag me af of jullie deze misschien wel eens ergens gezien hebben , of het merkje herkennen ?

Hoop dat iemand me kan helpen , dit is namelijk precies wat ik zoek !! Lachen

Afbeelding

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 11:16

Een Harry┬┤s Horse als ik het goed zie. Maar weet niet precies bij welke winkel je die kan kopen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 11:19

Ja echt joh ? Lachen

Ik zat er ook al aan te denken , maar heb het idee dat het toch een ander merkje is...... ?

Ik zal het eens navragen ! Lachen

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 12:40

ja is een harry's horse!! En zo'n deken kun je wel bestellen bij ruitersport zaken volgensmij...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 12:45

Als het echt HH is , daar is supermakkelijk aan te komen...
Maar ik d8 dat bij HH er ook iets roods in het merkje zat ?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 12:58

hoeft niet ik heb ook een winterdeken van HH en het logo daarop heeft er ook geen rood tussen zitten

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:37

Het is zeker weten Harry's Horse, want wij hebben een deken met hetzelfde logo. Dan is er dus wel aan te komen.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:49

Kijk: mijn nieuwe Harry's Horse dekje met dezelfde reflecterende strepen:
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 18:19

Tja ik zal navraag doen , zou wel heel erg mooi zijn als het simpelweg HH is !
Volgende week naar de ruitersportzaak , dus..... Lachen

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:42

Zeker weten een harry horse!!!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 00:47

Ik heb ze verleden jaar al in heel veel ruitersportzaken zien liggen, dus het is vast niet moeilijk om eraan te komen.
Ik wilde deze juist niet en daarom werd het voor mij weer moeilijker.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie