waar kun je voer laten testen?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

waar kun je voer laten testen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 08:35

Weet er toevallig iemand waar je voer kan laten testen op wat erin zit? Ik bedoel zo'n test waarmee je erachter kunt komen of je paard niet toevallig varkensvoe krijgt ipv paardenvoer. Niet voor mezelf ofzo maar iemand vroeg me dat en aangezien er hier veel paardenmensen komen dacht ik: ik probeer het eens via bokt Haha!

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 08:38

Vraag het eens aan je DA/kliniek. Zij sturen ook meestal bloedproeven door naar laboratoria en weten vast wel waar je dat kan laten doen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds zo erg ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/
"Als vandaag voorbij is ben je weer een dag verder"

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:02

Via het Productschap voor Veevoeder en/of Graanbe- en verwerkende bedrijven kun je meer info krijgen.
Er zijn diverse instanties welke zo'n test uit kunnen voeren, oa. TUV.
Voor een uitgebreide analyse moet je wel flink in de buidel tasten hoor, ik denk dat je er van schrikt wat het je gaat kosten !
Ik kan je helaas geen richtprijzen geven, hiervoor ben ik helaas enkele jaren te lang uit de branche; maar je moet al gauw aan een paar duizend gulden denken hoor, da's erg veel geld.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie