Ik snap er echt helemaal niets van!!!

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Brendahorseslover

Ik snap er echt helemaal niets van!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:32

Ik ben de laatste tijd wat meer op mijn houding aan het letten en hoewel dat niet meevalt gaat het wel ietsje beter... Nou heb ik ook tijdens het lopen wel een beetje het probleem dat mijn tenen naar buiten staan Schijnheilig dus das extra lastig...
Maar nu komt het rare... op de manege is een tuigertje, een jong beestje, ze heet Okay dan... Ze is jong, super aan het been, maar ja, met galop heeft ze natuurlijk wat moeite en ja, tis ook een tuigertje he. Als je haar in langzame draf laat gaan dan buigt ze haar hoofd vanzelf wat meer naar benee en gaat ze meer ontspannen lopen enzo... maar dat doet er eigenlijk niet zo erg toe
Gister heb ik een buitenrit van 2,5 uur gemaakt en ik reed op Okay Dan. Nou ja, geen probleem verder, BEHALVE!!! dat ik hartstikke last van mijn enkels kreeg. Het zit namelijk zo: als ik op haar rijd worden mijn benen in de juiste positie gedwongen. Mijn tenen gaan naar voren, mijn hakken omlaag en mijn benen steken niet af. Hier moet ik normaal echt moeite voor doen, maar bij haar gaat het vanzelf. Heel leuk natuurlijk, maar ja, ik gebruikte nu dus mijn spieren heel anders en die zeiden: AU Knipoog En ik kon niet eens mijn houding wijzigen. Het ging gewoon niet, ik kon mijn benen niet anders doen dan de juiste houding..
Nou, wel heb je ooit... ik begrijp er echt helemaal niets van, hoe kan dat nou??? Het is een gewoon manegezadel, geen speciale beugelblokjes of wat dan ook...
Heeft iemand een idee hoe dit kan komen???
Ik heb nu dus hartstikke spierpijn aan de buitenkant van mijn onderbeen, tja, hele andere spieren gebruikt he, haha... das niet erg, juist wel goed, maar ja, ik begrijp het gewoon niet...

Groetjes Brenda

Druk druk druk... Knipoog

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 12:19

ja, daar had ik ook een tijdje last van... probeerde me tenen naar binnen te draaien.....
mijn kuiten zeiden letterlijk au.......

Gaia

<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie