Hoe zoeken jullie een instructeur??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Hoe zoeken jullie een instructeur??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 19:45

Okay, ik heb nu 1 x in de week clubles waar ik goed mee uit de voeten kan maar ik ga strax de orun cursus doen en dat valt op die avond conclusie ik kan niet meer naar clubles.
Dan wil ik dus 1 x per week priveles gaan nemen. Nu ken ik aardig wat instructeurs maar geen een waarvan ik zeg JA!! Daar wil ik graag les van.
Heb met t vorige paard wel priveles gehad maar beviel ze mij toch niet zo goed dus zij is ook geen optie.

Hoe krijg ik er wel een wat (hopelijk) klikt?? Tuurlijk zal je bij een 'vreemde' eerst een paar 'proef'lessen draaien waarna van beide kanten gezegd kan worden of we t zien zitten.
Maar dat vind ik dus moeilijk.

Soms zie je ook wel eens in de Paard & Sport staan van 'instructie aangeboden' daar zou ik persoonlijk niet gauw op reageren, omdat je dan helemaal niet weet wat je voor je neus krijgt.

Hoe hebben jullie dat gedaan??
Tips hoe ik t voor elkaar kan krijgen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:25

Eerst had ik les van dezelfde persoon als op de clubles. Aan het einde van mijn ponytijd ben ik bij iemand anders gaan rijden. Ik kwam met haar in contact doordat zij mijn jonge paard heeft getraind voor de rubriek voor 4-jarige springpaarden in Geesteren.

Mijn huidige trainer ben ik ook weer via via aangekomen. Gewoon uitproberen en zien of het je bevalt. Ik zie niet in waarom dat "slechter" zou zijn van iemand die een advertentie zet.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:32

mischien kan je eens vragen bij de club wat voor een instructeur hun hebben?? ik heb priveles van een instructrice die ook les geeft bij de club dus.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 22:43

Op www.marktplaats.nl staan sinds kort ook instructie aangeboden, maar of dat is wat je zoekt weet ik niet.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 09:54

Vaak gaan dit soort dingen "via via". Clubleden die jij kent zullen ook weleens priveles hebben? Vraag eens na bij wie en ga eens een keer kijken. Zodat je weet of de manier waarop de les gaat bevalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 10:06

Ik vraag eerst via verschillende kanalen tips aan mensen, en dan vallen er meteen een heleboel af omdat de rijstijl van hun leerlingen me niet aanstaat.
Vervolgens ga ik dan die instructeurs bellen, en vraag ik of ik mag komen kijken bij hun lessen. En als ik dan gekeken heb en het bevalt me wat ik gezien heb, spreek ik een proefles af. Als die positief is dan ga ik vaker lessen en als ik bij de eerste les al geen goed gevoel heb, dan stop ik er meteen mee.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 10:35

Via de vereniging is altijd lekker makkelijk, dan kun je het een tijdje uitproberen voordat je aan de privelessen gaat.
De instructeur waar ik priveles van heb, is een tijd instructeur geweest bij onze vereniging. Nu niet meer, maar ik les nog wel altijd bij hem (en niet meer bij de vereniging Haha! ).

Wat ook helpt om te selecteren is afvragen wat voor instructeur bij jou en je paard past. Ikzelf bv. ben redelijk fanatiek, een instructeur hoeft dat van mij niet extra aan te wakkeren. Ik (en mijn paard) zijn meer gebaat bij iemand die de ontspanning er bij ons in weet te houden, maar dat is voor iedereen verschillend.

Je zit wel redelijk dicht bij mij in de buurt, dus als je aangeeft wat je zoekt (en wie je allemaal al niet wilt Haha! ) wil ik wel even nadenken of ik nog wat suggesties voor je heb.

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 22:37

Nou, degene waar mee het wel klikt is dus de instructeur waar ik clubles van heb,
Hij geeft een aanwijzing, ik snap hem en t werkt.

Wat vinden jullie ervan om en clubles en priveles van dezelfde instructeur te hebben.
??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:05

Super! Heb je ook niet dat de ene instructeur zus zegt, en de andere zo. Dus als je clubinstructeur je goed bevalt, waarom dan niet je priveles daar ook halen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 129 bezoekers