Wie heeft er ervaring opgedaan met TCK97?!

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stokpeerd

Wie heeft er ervaring opgedaan met TCK97?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 14:58

Ik heb al heel veel geprobeerd, net als je denkt het werkt dan begint de ellende toch weer.

Druppels, smeersels, ochtendurine (ja ja het hielp 1x een jaar!), boettdeken (vorig jaar perfect, dit jaar een lappendeken geworden, mijn naaimachine draaide overuren).

Ben net weer eens wezen informeren, kreeg het advies TCK97 te proberen, hier waren velen zeer tevreden over volgens de verkoper. Maar ik wil toch van jullie medebokkers eens horen wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Verward

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:30

Sorry hoor, maar tegen wat heb je dat allemaal geprobeerd?

-“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:51

Ik denk tegen zomerexceem?

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 17:15

ik heb het gebruikt voor quinta, en het werd minder maar ging niet helemaal over, maar het werkte wel beter dan alle andere smeersels en dergelijke die ik had gebruikt maar je moet het echt goed schudden en steeds weer schudden..

.....

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:36

Zelf gebruik ik het niet maar ik heb gehoord dat het brandwonden kon veroorzaken . Verward

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

stokpeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 21:43

is er dan iemand die me kan vertellen dat ie er daadwerkelijk brandwonden van kreeg? (het paard natuurlijk!) ben net vanavond ff bij de da praktijk aangeweest om hiernaar te vragen, hij had hiervan nog nooit gehoord.
enne het gaat idd om zomerexceem Manon! ff vergeten te vermelden. Ik heb weleens gedacht hem te verkopen naar de kust, maar ook dat is niet een 100% garantie, ik heb op de eilanden verschillende ijslanders gezien die toch ook behoorlijk last hadden. En een ander met dit probleem opzadelen wil ik niet. Daar komt bij dat we een speciale band hebben en hij gewoon bij ons met goede zorg lekker bejaard kan worden. Gelukkig is hij super vrolijk en is er niet meer zo beroerd (lees ziek) van als toen het voor het eerst opkwam.

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie